Gunnar Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Det er nok ikke helt originalt nei. Katalysatoren er borte, i midten er det bare en lang smal potte, og en kort effektpotte til slutt.. dvs. at kun grenrøret er originalt. Det er litt for mye lyd inni bilen for min smak.. Utenfra hadde jeg ikke hørt den (i fart) før Kjetil Sømme kjørte den for et par uker siden.. der var det "litt" mer lyd enn jeg trodde..
jml///mpower Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 ok da er det kanskje grei lyd orginalt å da eller??, så slipper enn å knaspre paracet elr no på langtur jeg får c hva jeg syns på fredag elr lørdagen
Hylland Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Skal sjå om eg ikkje får tatt eit lydklipp av min imorra... Den er grom den!
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 åssen kan jeg få grommere lyd i min 735?regner med at kn-filter og eksos..men sist jeg så på eksosen så ver det katalysator og to stk lyddempere pluss sluttpotte..det stjeler vel en del hester og lyd?bilen er chippet så eksosen burde jeg vel gjøre noe med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå