rel0ad Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 er liksom en halv cm glippe som ikke ser ut som skal være der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 du mener vel også forresten hanskeromsluke? Flere som har kommet med forbedringer på dette her. Søk litt Står også en DIY her -> http://www.understeer.com/glovebox.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hehe, var nok det, hadde max hjern teppe åsså ringte jobb telefon, så jeg bare skrev det jeg kom på, tx:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Tidlig E36 kanskje?? Er litt sånn på min i allefall. Er sikkert mulig å fikse på et vis, men har ikke brydd meg med det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 ikke jeg heller, men er jo så stygt, så nå står det for tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36i Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Står også en DIY her -> http://www.understeer.com/glovebox.shtml Synes dette er en dårlig løsning, blir ikke så fint med skruer der. Vet det finnes en annnen DIY guide som noen britiske folk har laget. De bytter ut noen deler på låse mekanismen slik at luken låser bedre og lengre inn. Kan se om jeg finner denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Synes dette er en dårlig løsning, blir ikke så fint med skruer der. Vet det finnes en annnen DIY guide som noen britiske folk har laget. De bytter ut noen deler på låse mekanismen slik at luken låser bedre og lengre inn. Kan se om jeg finner denne Skal ha denne på PC-en hvis jeg ikke har slettet den. Kan også se om jeg har denne ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 samme her. ser stygt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg fiksa dette med to skruer som vist i DIY'en (som jeg av en eller anna grunnen klarte å sette helt usymetrisk ) : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... c&start=15 (Litt ned på siden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg brukte skruetrikset. Endte med at da jeg fjernet skruene igjen så virket ikke låsen, dvs den holdt ikke igjen luken. Kan jeg skyte inn med å spørre om noen vet råd for å reparere en lås som ikke holder igjen skikkelig med mindre du låser med nøkkel...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå