Gå til innhold

Et par bilder av isbilen..

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin isbil :)

Hvordan senk har du?

Personlig hadde jeg droppet øyelokka, men ellers meget pen bil!

Det sitter 60 mm senking på den men håper å få byttet til K&W eller HR etterhvert!! Øyelokkene er det ikke alle som liker nei og jeg vet faktisk ikke selv om de skal brukes videre.. får se!!

Og skal nok bytte til M-tech kanalskjørt ja ;) mye penere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare kommentere den bobla di, nydelig bil, mattsvart, sikkelig pen. En helt strøken boble med litt senk er ufattelig pent! :wink: Er det en 1302? Sitter selv inne på tanken å kjøpe en Meget spesiell boble hos en bekjent av meg, han er lakkerer, det er en 1303s med 6 fargers camelonlakk ( ganske diskre faktisk! :wink: ) lyst skinninteriør og porsche understell og cup felger! Er en boble entusiast altså! :D den er vel 110% strøken, altså bedre stand en ny. Står vel for det meste i garasjen og pusser på den også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk den feteste E36`en jeg har sett på dette forumet, denne var tøff!

Liker felgene du har på, de passer jo bilen som hånd i hanske. Passe lav også. Coilovers?

Eneste jeg ville gjort OM den var min var å lakkere splitteren i bakfangeren sort :wink:

Tøff bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk den feteste E36`en jeg har sett på dette forumet, denne var tøff!

Liker felgene du har på, de passer jo bilen som hånd i hanske. Passe lav også. Coilovers?

Eneste jeg ville gjort OM den var min var å lakkere splitteren i bakfangeren sort :wink:

Tøff bil :)

Tusen hjertlig takk for den tilbakemeldingen, det er slik som inspirerer!!

Jeg snakket litt med deg på Vålerbanen forresten ang felgene ;) og er helt enig med deg.. disse synes jeg er perfekte for bilen og de gir også det perfekte Tyskerstuket, hehe.. og lakkert i bilens farge er dette VOILA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...