Germanlook Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Legger bare inn linken istedet jeg med et par bilder som ble tatt i høst!! http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=323969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Veldig pen bil, få på noen m-teck sideskjørt, så er den perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Fin isbil Hvordan senk har du? Personlig hadde jeg droppet øyelokka, men ellers meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Fin isbil Hvordan senk har du? Personlig hadde jeg droppet øyelokka, men ellers meget pen bil! Det sitter 60 mm senking på den men håper å få byttet til K&W eller HR etterhvert!! Øyelokkene er det ikke alle som liker nei og jeg vet faktisk ikke selv om de skal brukes videre.. får se!! Og skal nok bytte til M-tech kanalskjørt ja mye penere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Måtte bare kommentere den bobla di, nydelig bil, mattsvart, sikkelig pen. En helt strøken boble med litt senk er ufattelig pent! Er det en 1302? Sitter selv inne på tanken å kjøpe en Meget spesiell boble hos en bekjent av meg, han er lakkerer, det er en 1303s med 6 fargers camelonlakk ( ganske diskre faktisk! ) lyst skinninteriør og porsche understell og cup felger! Er en boble entusiast altså! den er vel 110% strøken, altså bedre stand en ny. Står vel for det meste i garasjen og pusser på den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 hvilke felger er det? innpress og bredde? bak og foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Faktisk den feteste E36`en jeg har sett på dette forumet, denne var tøff! Liker felgene du har på, de passer jo bilen som hånd i hanske. Passe lav også. Coilovers? Eneste jeg ville gjort OM den var min var å lakkere splitteren i bakfangeren sort Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 hvilke felger er det? innpress og bredde? bak og foran.. OZ Futura 3-delte 8,5x17 (et13) foran og 10x17 (et19) bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Veldig pen E36 ! Bobla var også knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
führbötern Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Det var ett stykk pen E36 vil jeg si...spesielt med de hjula(jeg vil også ha sånn kant) ...ang. øyelokkene...er det en skade på den på fører siden? ...i så fall så syns jeg at de kunne ha blitt tatt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Flott E36, med noen av de feteste felgene som er produsert . Nydelig boble også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 skikkeli nice biln, sånn e36 skal se ut:) Tøff boble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Faktisk den feteste E36`en jeg har sett på dette forumet, denne var tøff! Liker felgene du har på, de passer jo bilen som hånd i hanske. Passe lav også. Coilovers? Eneste jeg ville gjort OM den var min var å lakkere splitteren i bakfangeren sort Tøff bil Tusen hjertlig takk for den tilbakemeldingen, det er slik som inspirerer!! Jeg snakket litt med deg på Vålerbanen forresten ang felgene og er helt enig med deg.. disse synes jeg er perfekte for bilen og de gir også det perfekte Tyskerstuket, hehe.. og lakkert i bilens farge er dette VOILA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Har du byttet rondellen eller bare klistremerke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå