Hylland Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 UFATTELIG fin og kul E36... likte den skikkelig godt... Ekje berre kul og heller ikkje berre fin men den klare å være begge deler og det er da det er PERFEKT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Syns du skulle tonet rutene litt,det blir veldig pent.Ellers veldig pen bil,nydelig den fargen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Syns du skulle tonet rutene litt,det blir veldig pent.Ellers veldig pen bil,nydelig den fargen.... Jeg har fått tilbud på det ja så jeg håper virkelig at jeg kan møte våren med litt mørkere ruter Er helt enig med deg og jeg synes toning gjør seg veldig godt på den fargen!! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 bare ikke ta de for mørke,det vil du angre på,da ser du så dårlig ut,og det er irriterende,snakker av erfaring hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Dette er passe soting syns jeg,jeg blei veldig fornøyd ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 bare ikke ta de for mørke,det vil du angre på,da ser du så dårlig ut,og det er irriterende,snakker av erfaring hehe Det er jeg enig i, det skal være relativt diskrè men alikevel merkbart fra innsiden og ikke minst utsiden! Toningen på bilen din ser meget pen ut og slik er just perfect Meget pen bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå