zHk Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Hei hei. Lurer på noen ting: 1. Jeg byttet plugger for litt sia, da den gikk ujevnt under bla. 3k rpm. Men, nå er det tilbake igjen, er det pluggene nå også? evt pluggkabler? 2. Hvilken olje burde jeg bruke? 3. Hvorfor lyser det rødt i dashbordet? (bilde kommer)
jcvold Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 røde lyset kan være slitte bremseklosser.bruk helsynt.olje,helst castrol.tror ikke pluggene er gåene allerede nå
zHk Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2006 Ja, men den er akuratt som den var før jeg bytta plugger, også bytta jeg plugger, så var den helt fin en stund, så kom det tilbake nå.. en mnd senere ca. :S
skywalk3r Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 er det ikke my gjennomtrekk i motoren da? så den legger seg brent olje på pluggene? hadd en sierra der ventiltettningene var ferdig da mått jeg skift plugger hver 3 månder sånn ca..pga olje la seg på pluggene. Mvh Stian S
zHk Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2006 det kan faktisk være noe, har merka den lekker olje
esben86 Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 skulle kansje vært på verksted å få tatt en diagnose på bilen. hadde problemer med min også men dær var det en sprekk i en av "pluggkablene" som går ned fra hver coil. sjekk også jordinga til motoren
Morbus Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 rødt lys i instrumentpanelet kan jo være Oil/inspection lysene... At den går ujevnt kan også være Lambda eller luftmengdemåler.
zHk Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 Nå skjønner jeg ingenting; Kjørte til skolen i dag, da gikk den HELT perfekt, som rett etter jeg byttet plugger for litt siden. Men når jeg skulle kjøre hjem var den like ille? Hva kan det være? Plutselig funker det som det skal, og en annen gang er det helt no annet.. Kan det være no med tenningssystemet, eller? Jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå