Gå til innhold

1 dager gammel asfalt - Asfaltsprut langs siden av bilen?

SeT
 Share

Anbefalte innlegg

Han stakkaren har sikkert kjørt på asfalt lim.. det er ei suppe som inneheld det bindemiddelet som ellers er i asfalt.. det er eit hælvette å få vekk, men det går om man er tolmodig...

man sprøyter på limen på den gamle asfalten før en legg ny.. da slepper man å frese i den gamle før legging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta kontakt med de som er ansvarlige for asfaltleggingen (riksvei/europavei tror jeg er fylkeskommunen eller Vegvesenet, mens lokale veier er kommunen), parkere bilen foran inngangen og si at du ikke vil se den før den er ren igjen? Er ikke asfalten klar til å kjøres på skal de selvfølgelig ikke åpne opp heller. Det går biler til mange millioner på veiene våre..

Dette sa jeg og til han. Det første jeg hadde gjort hadde vært og ringt til de som hadde lagt asfalten.

Hva med Auto Glym Tar remover (asfalt fjerner) ?

Skal nevne det for han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta kontakt med de som er ansvarlige for asfaltleggingen (riksvei/europavei tror jeg er fylkeskommunen eller Vegvesenet, mens lokale veier er kommunen), parkere bilen foran inngangen og si at du ikke vil se den før den er ren igjen? Er ikke asfalten klar til å kjøres på skal de selvfølgelig ikke åpne opp heller. Det går biler til mange millioner på veiene våre..

gjør dette.. da du ikke har noe skyld i dette skal de gjøre opp for seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...