Odlaen Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 dette var jo bare MEGAKULT!! heah.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1265177 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Uffa meg! Så jo grei ut ellers bilen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 haha, har sett på den... hadde jeg funnet ut at jeg ville ha den hadde jeg forlagt å få tatt av lysene i grillen. Hvem finner på å sette dem der da... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 eneste bilen slike lys ser tøffe ut er på Mini Cooperen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Pene lykter. Ellers både en ren, pen og ryddig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 eneste bilen slike lys ser tøffe ut er på Mini Cooperen.... Kva med "Ellanor"??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Kan umulig være entusiast . Og hva med å vaske innvendig og utvendig før bilder til annonse tas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hva med å tilpasse gummimattene til gulvet bittelitt... Ellers kanskje bare kjøpe noen som passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Kan umulig være entusiast .Og hva med å vaske innvendig og utvendig før bilder til annonse tas. + å fjerne eventuell henslengte colaflasker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 hehe, den bilen har jeg legg godt av når jeg har kjørt forbi flere ganher... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Skal han først ha ekstralys så er det lov å montere de beint. Ser ut som Biltema har fått 2 ekstralys mindre på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Skal han først ha ekstralys så er det lov å montere de beint.Ser ut som Biltema har fått 2 ekstralys mindre på lager Dette må da være noe for deg Få deg noen svære xtralys i grillen med AngelEyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Nope! Gi meg heller noen neonlys da Skulle hatt noen fler til bilen ser du...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Ikke værre enn å svinge innom da. Har jo et lass av neon på lager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Denne så noe nedslarvet ut, men km stand og pris var ikke helt gal. Kunne jo montert sammen underdelen av dash'en før han tok bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå