Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var da veldig lite rust under for å være en såpass gammal bil. Heldig med den :)

Fin farge også etter lakkinga og med nylakka understell og litt foringer osv. mangler det i alle fall ikke på grunnlaget på en kongebil til våren :)

Bra jobba gitt!

*skulle ønske jeg hadde like godt med plass å skru på*

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Var da veldig lite rust under for å være en såpass gammal bil. Heldig med den :)

Fin farge også etter lakkinga og med nylakka understell og litt foringer osv. mangler det i alle fall ikke på grunnlaget på en kongebil til våren :)

Bra jobba gitt!

*skulle ønske jeg hadde like godt med plass å skru på*

takk får d:D

ska skifte ut alle foringane på bakakslingen, å teke drivmansjettane i samme slengen:P

ja, e deili me go plass å skru på, åsso rett utafår husdøra også;)

Skrevet
fet farge, litt synd det bare er en 316. men super førstebil da! som ikke bruker en dritt på mila. hehe, lykke til

grei nokk førstebil synst ej, å viss ej bytta til 318i motor blir den nokk enda billigare i drift:P bruka midre bensin dei en forgassarane

Skrevet

ja naboen har en 318. vurdert stærkt å kjøp den. strøken 2 dørs 88 mod til 6000..

går faktisk mye bedre en 320`en min. men 2 liter 6er går jo søppel da.. er godt å se noen lager liv igjen i en gammel bmw:)

Skrevet
Meget finn e30.

Ka i allverden e ovatrol pg arkanol ?? hvor kan du kjøpe det? og hva er det godt for ?

ovatrol e for å stoppe rusta, arkanol (d svarte) e rustbeskyttelse d også men stoppa ikkje rust som allereide e der, derfor he ej på 2 strøk ovatrol først å deretter 2 strøk arkanol ( som e utblanda me ca 20% ovatrol får å få den litt tynnare å meir effektiv)

ej kjøpte d hos lokal malarforetning;)

håpe du fårsto d no:P hehe

Skrevet
ja naboen har en 318. vurdert stærkt å kjøp den. strøken 2 dørs 88 mod til 6000..

går faktisk mye bedre en 320`en min. men 2 liter 6er går jo søppel da.. er godt å se noen lager liv igjen i en gammel bmw:)

kan hende d:P he hørt att bmw sine firesylindra motora faktisk ska vere meir slitesterke en sekssylindra, mindre feil på å sann

Skrevet

Alt du he jort me bile din va nydeli :D Det e vel ikkje tifeldivis du so jobba på bilvarehuse? He vel ikkje lyst å sveise inn nye kanala til mej vel? :)

Skrevet
Alt du he jort me bile din va nydeli :D Det e vel ikkje tifeldivis du so jobba på bilvarehuse? He vel ikkje lyst å sveise inn nye kanala til mej vel? :)

hehe, takk får d;) jobba på bilxtra ej, he nåkk nåkk me min får å sei d sann:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...