antiloop Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Min femmer... Bi-Xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 @antiloop: Meget pen bil. Grommt interiør!!! Sport stoler og M-ratt skulle jeg også gjerne ha hatt. NICE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 E39 facelift er bare en veldig pen bil, særlig med M-frontfanger. Men jeg syns ikke den kler øyelokk, som jeg ser noen har satt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Her er noen bilder av min E39: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 @antiloop: Meget pen bil. Grommt interiør!!! Sport stoler og M-ratt skulle jeg også gjerne ha hatt. NICE!! Nesten utrolig at ingen kapret denne bilen før meg! Selger hadde annonsert bilen i nesten 2mnd når jeg meldte interesse! Var bare 2 stykker som hadde ringt på den i løpet av den tiden! 1. prioritet for meg var å finne et eksemplar som hadde slikt interiør og jeg kjøpte den nesten usett Angrer ikke akkurat på det det i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 slenger ut noen bilder av min bil også... Vurderes solgt, info på PM har montert ny girkule i skinn, med lys i. Var treintriør i hele bilen som bled byttet ut crome nyrer en byttet ut med sorte, mener det var finere med shadow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ole-Magne: Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Her er noen bilder av min 528IA. Er såfall kjempe fornøyd med bilen.Bruker litt mye bensin og dekk eneste. Pen bil, mener jeg så den på jærhagen på klepp tidligere i år, er det ikke der bildet er tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Her er noen bilder av min 528IA. Er såfall kjempe fornøyd med bilen.Bruker litt mye bensin og dekk eneste. Pen bil, mener jeg så den på jærhagen på klepp tidligere i år, er det ikke der bildet er tatt? Sikkert, vi var på cartease i juni i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Den bilen til Ole-Magne var ordentlig grom... Skikkelig for-seg-gjort! Det må være en av de grommere e39 jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Flotte biler dere har gutta... Sper på med noen flere fine 5ere: AC Schnitzer Hamann Breyton Touring Alpina Hartge - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Til Salgs! 520d chip 170hk 335nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Bilder av en 530d fra en anonse som ble postet i en tråd her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Til Ole Magne, hvor mye betalte du får å skifte ut træinterriøret eller gjorde du det sjøl? Og hvor mye koster det å kjøpe nye lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå