jimc Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Her er bilder fra forhandleren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Grattis! Pen bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Fin bil med en utrolig grom front, men skiltet ødelegger så helt utrolig mye av fronten. Trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gratulerer med kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 A6 er en fin bil med stooore felger. Godt du fikk med det. Stilige baklys har den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gratulerer med en NYDELIG bil jimc! Naboen min her har en 3.3TDi, med samme farge. Fullt utstyrt. En helt klart _nydelig_ bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Her er et bilde til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gratulerer med en NYDELIG bil jimc! Naboen min her har en 3.3TDi, med samme farge. Fullt utstyrt. En helt klart _nydelig_ bil! 3,3 TDI ? Ble A6 noengang levert med en 3,3 liter ? Var ikke det Audi A8 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Den er iaf penere enn X3 Det var en merkelig sammenligning Egentlig ikke. Han hadde X3 før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Den er iaf penere enn X3 Det var en merkelig sammenligning Egentlig ikke. Han hadde X3 før. Synes X3 er fine biler, som fremt de har hellakkerte fangere.. OG riktig farge utvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gratulerer med en NYDELIG bil jimc! Naboen min her har en 3.3TDi, med samme farge. Fullt utstyrt. En helt klart _nydelig_ bil! 3,3 TDI ? Ble A6 noengang levert med en 3,3 liter ? Var ikke det Audi A8 da? Nå ble jeg usikker her, så gikk rett og slett over til naboen og sjekket. Du hadde rett gitt, var visst en 3.0, ikke en 3.3! Beklager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Den er iaf penere enn X3 Det var en merkelig sammenligning Egentlig ikke. Han hadde X3 før. Synes X3 er fine biler, som fremt de har hellakkerte fangere.. OG riktig farge utvendig.. var innom Autozentrum. De hadde en X3 2,0 diesel med faceliften. Den ser faktisk mye finere ut enn den gamle. Interiøret så også bedre ut. Fikk ikke sittet i den, så jeg vetikke hvordan det føles, men jeg tror det skal være hakket bedre enn den gammle. Nye X3 er ingen dum bil lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Ja det er riktig. X3 facelift ser faktisk ganske bra ut. Og etter hva tester forteller er ineriøret nå på det nivået det skal være i premium segmentet. På en annen side er jo X3 prefacelift forferdelig stygg...hehe. Legg på en pluss til for meg når det gjelder A6-gjeeeeeeesp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gratulerer med ny bil. Men jeg kan ikke skjønne Audi når det gjelder den grillen . Når det gjelder facelift X3, så skal jeg være enig i at det går i positiv retning. Men fortsatt den minst pene BMW å få kjøpt nå om dagen i mine øyne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå