hartgecab Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Sikkert fordi der må man betale for å få skrevet ned noe. Og jeg synes vi kan være åpne for alle merker her selvom det er et Bmw forum.. Forandring fryder.. Mulig jeg er alene om dette, men er du ikke intr i å lese om Audi, kan du jo la vær å åpne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jepp, forandring fryder. Jeg synes at det blir for kjedelig å lese tråder der folk legger inn bilde av den nye BMW'en sin, og så skal hundre stykker skrive "Grattis, strøken bil, men du må få på senk, større felger og hvite blinkers." Derfor er det bra at vi har forskjellig smak, ikke bare innenfor BMW. Noen liker styling, andre liker det clean. Og noen har faktiks nok mellom ørene til å skjønne at andre merker også kan lage bra og fine biler. For meg er det noe ekstra i BMW, som for mange her inne, men det betyr ikke at andre biler er ræva, eller at jeg ikke kan like dem. Å skrive "gjesp" osv blir for barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg syns absolutt at det må være lov å kunne diskutere andre bilmerker og samtidig sammenligne disse med bmw's modeller i samme klasse! Skal det liksom stå "xxx" hver gang man nevner et annet bilmerke? Greit, det er et BMW-forum men litt åpenhet går det an og ha. Vil man ikke lese om Audi får man la være og åpne tråden, oftest står det jo i topic hva tråden handler om Man kjøper seg en bmw, regger seg på diverse bmw-fora, tiden går og man prøver/kjøper et annet merke, eller visa versa (har audi og bytter til bmw). Klart man vil vise frem det nye gliset og da gjerne der man "er kjent". Blir for dumt å klage på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jepp, forandring fryder. Jeg synes at det blir for kjedelig å lese tråder der folk legger inn bilde av den nye BMW'en sin, og så skal hundre stykker skrive "Grattis, strøken bil, men du må få på senk, større felger og hvite blinkers."Derfor er det bra at vi har forskjellig smak, ikke bare innenfor BMW. Noen liker styling, andre liker det clean. Og noen har faktiks nok mellom ørene til å skjønne at andre merker også kan lage bra og fine biler. For meg er det noe ekstra i BMW, som for mange her inne, men det betyr ikke at andre biler er ræva, eller at jeg ikke kan like dem. Å skrive "gjesp" osv blir for barnslig. Støtter denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå