Street-Garage.com Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 denne er det sikkert noen som har sett før men syntes det er innponerende at e36 henger så godt på lamboen http://www.street-garage.com/modules.ph ... ideo_id=24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 bmw bare leker:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 sinsykt bra! savner bimmern min nu... gikk riktig nok ikke like bra, men er mye artigere å kjør en saab'n til mamma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 sett den før ja... Bimmern holder ganske bra følge med lamoen ja Sikkert kjekt for eiern å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 tøft, så ut som det gikk unna det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Ikke godt å si hvem som leker med hvem, men det gikk unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Alle kan vel se at Lamboen tar det helt rolig, herregud, det er da MÅTE PÅ Å HA GODTRO.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 husk at disse gale da-motorsport folka leverer komplette 1000hk-kit (?!!?) til m3. Så kan godt hende det er litt power i bimmern også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Ikke godt å si hvem som leker med hvem, men det gikk unna E Enige i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Så ikke ut som om Lamborghinien satset stort nei. Tviler ikke på at den DA M3'n går godt, men denne filmen synes jeg ikke sier meg så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Virker ikke som lamboen ga flatt jern akkurat, men så fikk vi ikke se farta da heller så ikke godt å si. Men en ting er nå vel helt sikkert, når svingene kommer så tror ikke jeg M3'en hadde holdt følge Diablo er vel noe av det råeste man kan få kjøpt for penger! Så tror vel heller Diablo eieren lekte seg med M3'en, så slutta vel gutta å filma når Diabloen bare forsvant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Denne er Da motorsport M3 turbo`n. Den kjører 0-200 på 8sek! 1100hk. Dog hadde nok ikke det her.(gammelt klipp tror jeg). Hvis DA hadde vilt så hadde diablo`n vært long gone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Denne er Da motorsport M3 turbo`n. Den kjører 0-200 på 8sek! 1100hk. Dog hadde nok ikke det her.(gammelt klipp tror jeg).Hvis DA hadde vilt så hadde diablo`n vært long gone. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Gjør et søk på DA motorsport eller på Mert Dastan (Mertdastan) og se hva dere finner.. Er krutt i BMW'en, men 1100 hk er nok sterkt overdrevet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 skal man tro DA-Motorsport så er ikke 1000hk så fryktelig sterkt overdrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå