wicky124 Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 ser ingenting til bildet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 bildet er borte Kommer til en prön side når jeg trykker på vis bilde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Ja, nå får jeg også opp phun.org når jeg trykker på linken, men bildet fungerte en stund etter at jeg postet. Argh. . skal få tak i bildet og legge på min egen webserver slik at det ikke "flytter" seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Burde skamme seg! Retard... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 For de som ikke fikk/får opp bildet : 1. Bruk Opera eller Firefox i stedet for Internet Explorer 2. Bruk denne linken i stedet for den første : http://reg.kulesider.org/~tomas/1032.jpg Vanskelig for å tro at det er noen som spøker med eieren. Hadde jeg kommet ut å noen hadde gjort det med min bil, så hadde jeg fjernet det FØR jeg sate meg inn i bilen og kjørte avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 fikk ikke opp bildet, og bruker opera men så på linken, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Kanskje han prøver og lure seg inn på et Benz treff?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå