Gå til innhold

Tips til liten jentebil?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Den er grei, men har noen småfeil. Forsåvidt ventet i den prisklassen. Da vi var og henta den var det sent iskald lørdagskveld, så uten alufelger var det vanskelig å studere bremsene.. må bytte skiver og klosser foran, ellers er den ok for EU-kontroll. Ellers noe småplukk, men den har jo gått 160k eller noe.

En ting som er litt forvirrende for en godt vant BMW-eier er derimot at det finnes noe sånt som fire forskjellige klosser og skiver til 306 1.4.. skal prøve å ringe Bertel O. Steen og høre om de kan se nøyaktig hva den skal ha ut fra regnr/chassisnr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En ting som er litt forvirrende for en godt vant BMW-eier er derimot at det finnes noe sånt som fire forskjellige klosser og skiver til 306 1.4.. skal prøve å ringe Bertel O. Steen og høre om de kan se nøyaktig hva den skal ha ut fra regnr/chassisnr...

Det var det jeg sa til deg på forhånd! Husk å skrive opp i en liten bok eller noe, så du husker hva som sitter på bilen. Lett å glemme etter 2-3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da jeg satt på delekatalogen til Mekonomen og fant fire forskjellige bremsetyper så kom det krypende i bakhodet mitt.. "faen.. dette var det noen som sa til meg på forhånd." ;)

Ordner seg vel. Nå er største problemet at den virkelig mistrivst i vått vær. Går visst knapt sier madammen. Jeg har ikke hatt sjanse til å prøve den enda engang, men hun har slitt hele uka i dette salige drittværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...