Gunnar Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Den er grei, men har noen småfeil. Forsåvidt ventet i den prisklassen. Da vi var og henta den var det sent iskald lørdagskveld, så uten alufelger var det vanskelig å studere bremsene.. må bytte skiver og klosser foran, ellers er den ok for EU-kontroll. Ellers noe småplukk, men den har jo gått 160k eller noe. En ting som er litt forvirrende for en godt vant BMW-eier er derimot at det finnes noe sånt som fire forskjellige klosser og skiver til 306 1.4.. skal prøve å ringe Bertel O. Steen og høre om de kan se nøyaktig hva den skal ha ut fra regnr/chassisnr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 En ting som er litt forvirrende for en godt vant BMW-eier er derimot at det finnes noe sånt som fire forskjellige klosser og skiver til 306 1.4.. skal prøve å ringe Bertel O. Steen og høre om de kan se nøyaktig hva den skal ha ut fra regnr/chassisnr... Det var det jeg sa til deg på forhånd! Husk å skrive opp i en liten bok eller noe, så du husker hva som sitter på bilen. Lett å glemme etter 2-3 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Ja, da jeg satt på delekatalogen til Mekonomen og fant fire forskjellige bremsetyper så kom det krypende i bakhodet mitt.. "faen.. dette var det noen som sa til meg på forhånd." Ordner seg vel. Nå er største problemet at den virkelig mistrivst i vått vær. Går visst knapt sier madammen. Jeg har ikke hatt sjanse til å prøve den enda engang, men hun har slitt hele uka i dette salige drittværet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå