IS BEEMER Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Tramont Staria 8.5 og 10x17" er også greit på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Jeg synes 330Ci Clubsport felgene er rå Slenger opp noen bilder av bilen min med disse felgene på. Det er originale bmw felger, men vet det finnes replikaer av de der ute. Felgene fåes både meg og uten kant. Med kant vil vel gjøre seg best på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 AC-Schnitzer Rennsport Typ I er den fineste til E36. Vil og påstå at det er en av de mest perfekte felgene som finnes. Noen som vet hvor jeg får tak i denne, helt replica, tørr ikke tenke på hva orginalen koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Hva syns folket om Racing Hart RS721? Brei nok kant som er flat... Og ellers 5 eikers.. Noen formeninger om hvordan slike er på en bredda E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TkE36 Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 disse har nå jeg, er kansje ikke di ultimate e36 felgene men jeg er nå fornøyd med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Disse har jeg. Ganske så fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå