Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 Å opp igjen Vansklig tid å selge bil nå eller? Blir vell lettere til våren! Men kom med bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 kan bytte den i en 99 e46 318i. som er påkostet astronomiske summer. ikke harry tralle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 kan bytte den i en 99 e46 318i. som er påkostet astronomiske summer. ikke harry tralle.. Tviler på at selger er innteresert i innbytte! Dette var en bil nr. 3 så han trenger nok ikke fler Desverre! Kom med bud folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 flott bil:) lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Hva er sån ca pris på forsikring på disse bilene egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Hva er sån ca pris på forsikring på disse bilene egentlig ? Det varierer voldsomt, så den beste måten å finne ut av det, er å kontakt ditt forsikringsselskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 nah, var bare litt nysjerrig. Har ikke tenkt til og kjøpe den, litt for dyr for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 mmm... en sånn vil jeg ha! bare synd jeg snart skal i millitæret:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 mmm... en sånn vil jeg ha! bare synd jeg snart skal i millitæret:( Har nett hatt en slik jeg og jeg er enda i militære Smarteste bilkjøpet jeg har gjort!! Hadde gratis M3 i 8 månder,tapte ikke det jeg brukte på felger osv en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 hehe, da er du heldig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 mmm... en sånn vil jeg ha! bare synd jeg snart skal i millitæret:( Har nett hatt en slik jeg og jeg er enda i militære Smarteste bilkjøpet jeg har gjort!! Hadde gratis M3 i 8 månder,tapte ikke det jeg brukte på felger osv en gang! Hei, ossen klarte du og få til det? Er bilen fortsatt til salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg