Gå til innhold

BMW E30 Touring


Willersrud
 Share

Anbefalte innlegg

Var en pipelyd i venstre hjul foran når jeg svingte og bremset. fant ut at det var en stein mellom bremseskoldet og skiven, ellers i dag har jeg fikset litt på bakfangeren så ikke effektanlegget slår oppi:)

Byttet til hvite blinklys på sidene og foran, montert øyelokk og byttet litt, hehe.

BILDER:

http://www.infinety.org/stian/Bilder/e30bilder2/

så i byttet jeg også bakaksel og diff i helgen. Baksaksler og diff fra en 325 med sperre :D byttet også olje på diffen (Castrol SAF-XJ)

men så tenkte jeg at jeg skulle bytte olje på girkassa også men den umbraco skruen var mye større en den jeg hadde i sette mitt:p noen som vet om det er eget verktøy for den?:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestil meg litt lyd til bilen min i dag:) bla en Sony CDX GT700D:)

og noen clarion front høytalere...

Jeg byttet også til vinterdekk i dag, ettersom det kom litt snø her..., nye Goodyear 195/70-15 foran og en-sesong gamle 195-70-15 bak:)

skal få lagt ut flere bilder når jeg får det nye digi kameraet:).det gamle sluttet og virke for en stund siden og har ikke fått råd før nå:)

fin touring superbmw:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg fått montert spiller og front høytalere, de clarion høytalerne spilte godt:)

Ellers var jeg på et høggeri og plukka deler til bilen her om dagen. fant noen deler bilen ville ha:)

H Baklykt

Rollo:)

ny list til førerdøra

sideintereør bak i bagasjerommet og deksel over høytalere

og litt småting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da var det på tide med litt opdateringer igjen, har satt inn Clarion elementer i front og bak, samt kjøpt meg ny forsterker og bass kasse, hadde jo basskasse men så fant jeg en fin en på torshov med innebygdt forsterker og delefilter. og den spiller bra nokk for meg:) og så måtte jeg ha en forsterker til bakhøytalerne:)

Ble bra lyd nå ja:)

Så har jeg bestilt meg noen deler fra koed som blir sendt i morgen:) så da blir det olje, plugg og filterskift når jeg får delene, tror bilen vil like og få noe castrol olje på seg og noe nye filter..

La opp noen bilder her jeg: http://www.infinety.org/stian/Bilder/22nov/

Videre planer:

Videre planer er og sote ruter og få samme farge på hele bilen:p, har fått tak i en forskjerm som er svart, så må bare skaffe meg panser og den andre skjemen svart, hvis ikke så lakker jeg det.

si i fra hvis noen har det liggende, da slipper jeg lakkingen..

Så tenkte jeg og få tak i orginale tåkelysene og sette på en fanger under der.. har en fra gamle bilen, men den er i sølv for øyeblikket... så blir vel fort til at jeg pusser og lakker den svart hvis den passer inn. . den subbet nedi på gamle bilen. men det skal sies at den var senka no fælt

ellers blir det vel noen sota DE lykter og noen M tepper til sommeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...