Germanlook Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Sikkert mange her som har sett den norske filmen Izzat, jeg har sett den et par ganger og har alltid stoppet filmen da den blå E36 Coupèen dukker opp Den sitter den også OZ Futura felger på!! Noen som vet hvor den bilen går og hvem som eier den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Sikkert mange her som har sett den norske filmen Izzat, jeg har sett den et par ganger og har alltid stoppet filmen da den blå E36 Coupèen dukker opp Den sitter den også OZ Futura felger på!!Noen som vet hvor den bilen går og hvem som eier den? Denne; nå gamle filmen, er relativt gjennomdiskutert her inne. Søk på "Izzat" og du finner mange svar. Her er et av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Sikkert mange her som har sett den norske filmen Izzat, jeg har sett den et par ganger og har alltid stoppet filmen da den blå E36 Coupèen dukker opp Den sitter den også OZ Futura felger på!!Noen som vet hvor den bilen går og hvem som eier den? Denne; nå gamle filmen, er relativt gjennomdiskutert her inne. Søk på "Izzat" og du finner mange svar. Her er et av dem... Tusen takk, regna med at det hadde blitt tatt opp før siden filmen er gammel men takk for at du forklarte det kort alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 noen somm har bilde av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 noen somm har bilde av bilen? Jeg etterlyser ikke den røde (grøss) men den mørkeblå med OZ Futura felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Den røde som team SB"bygde" var det jeg som hadde før de. Da var den meget pen med M3, speil frontfanger og sideskjørt og med 17" m3 felger. Itillegg hadde den orginale lykter m/hvite blinklys rundt om og en bakrute spoiler. Med andre ord meget pen og "klean". Og selvsagt uten stripene. Nå ser den jo ikke ut i hele tatt. Men å si at de bygde bilen er vel litt drøyt. De har bare slengt på mer styling og litt dekor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Gammel gråd ser jeg...izzat går faktisk på nrk akkurat nå..får meg til å spørre om det samme som trådstarter.. Den blå M3 coupe'n med futura felger, gikk her i bygda etter filmen..var sjåfør på den for mange år siden.. Da med BBS CH (mener det var 19") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå