Dirty Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Selvom det kanskje ikke blir vanvittig dyrt, så er det jo ganske mye penger å bruke på en 13 år gammel bil... Meeen, når det er sagt så ville jeg nok prøvd å fikse den opp igjen jeg også hvis jeg var i samme båt. det er sant. men si du skaffer delene brukt får 7-8 tusen. gjør all jobben selv utenom lakering. så kommer du kansje greit ut av det. får han har sikkert gitt en 50 tusen får bilen ? vis ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Auda. Da er det bare å begynne å skru. Kjenner til dette selv(Dog ikke så store skader) Er vel overkommelig viss en får taki litt billige deler ja. Har sett 316/318 E36 til 8000 og oppover, så det er sikkert mulig å finne en billig delebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 det er det nok. jeg kjøpte en 318i e36 92 model for 5000 kr dog var det er røverkjøp får bilen var helt og fin litt rust men ellers som alle andre e36er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 nikks: du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikks Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Dr_S: ja dem hadde flaks gitt Dirtydicky: Ga akkurat 50 faktisk. Har vurdert saken nå å blir nok til at jeg beholder bilen og fiksern opp igjen. Så sant den ikke er rammeskakk. Får tak i litt brukte deler evt. en delebil så håper jeg ikke det blir så altfor dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Trist med uhellet, men du har i hvert fall noe å holde på med i en varm garasje mens snøen daler ned i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikks Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hehe ja. det lureste er vel å levere inn skilta og sånn kjøpe meg en dritt bil å ha i vinter å registrere den på nytt igjen til våren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Sylskarp presisjon reddet disse fete baklyktene Er du heldig dr_s så kan du kanskje få kjøpe motorn, så får du litt mere enn 1,8 liter i "skjønnheten" din!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=31840 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikks Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 ja da er det en stund sia det skjedde, å ikke fått gjort noen ting med den enda pga litt dårlig økonomi som lærling Men hvis jeg skulle finne ut at jeg skulle selge bilen, hvor mye kan jeg få for den da? noen som har no formeninger om det? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 det er en 320? jeg ville tippe max 15K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikks Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 er en 320 ja. 1993 modell. gått 200k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 ååååå satan... Hvis du ikke er oppretter/lakkerer selv eller kjenner noen i nærmeste krets som vil jobbe ovetid ut neste år så tipper eg dette kommer til å koste deg 70-100000smekk.. var i samme båt som deg for ca et år siden.. slapp heldigvis meget billig unna takket være gode venner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Kjøpe bakluke av meg? visst den er skadet, du kan få den veldig billig, kjipt når slikt skjer :\ synd jeg nettop solgte dørane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 ååååå satan... Hvis du ikke er oppretter/lakkerer selv eller kjenner noen i nærmeste krets som vil jobbe ovetid ut neste år så tipper eg dette kommer til å koste deg 70-100000smekk.. Øhhhh... 100k for å fikse den(om den ikke er rammeskeiv)?? Nei den får du dra lenger ut på landet med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå