compact Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 grunnen til at så "mange" har lexus lykter er jo for at de er vesentlig billigere enn andre lykter,men makan da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 grunnen til at så "mange" har lexus lykter er jo for at de er vesentlig billigere enn andre lykter,men makan da når det gjelder det så skal du absolutt ikke se på kronene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 grunnen til at så "mange" har lexus lykter er jo for at de er vesentlig billigere enn andre lykter,men makan da når det gjelder det så skal du absolutt ikke se på kronene! hehe,helt enig med deg der. jeg for min del har tatt til vettet å kjøpt meg orntlige lykter fra koed gleder meg sykt til jeg får de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Noen kan godt kjøpe mine lexus-bakykter til 800 kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Gå å legg deg Blir nok liggende i eska si de ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Gå å legg deg Blir nok liggende i eska si de ja Jammen jeg vil selge lexus lykter....buhu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Du kan håpe du Snart jul vet du...stapp den under første og beste grantreet du måtte finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Veldig bra! Fyssjom de gamle lyktene dine riv av M merket, så er baken fin Så enig så enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Godt å se at jallafaktoren synker Less is more! Nå vet jeg ikke va du mener, eller sammen ligner jallafaktoren med annet da!! Innrømmer at denne bilen bled MYE ber med di lyktene, men hadde han hat noe annet i bilde av styling så tror jeg ikke denn e30n dinn kunne ha stillt seg på siden i det heletatt!!! nå mente vel Oddis akkurat det samme som deg da.. og meg.. at bilen tok seg bedre uten UTEN de lexuslyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Nå vet jeg ikke va du mener, eller sammen ligner jallafaktoren med annet da!! Jallafaktor, ja noe som i mine øyne setter ned "gjennomført/gromfaktoren". Et vilkårlig eks: "M-POWER" streamer i frontruta på en orginal BMW M5. ///M badge på en 316 uten noe som helst ///M produkter. Styling/interiør som ikke står i stil med hverandre. Innrømmer at denne bilen bled MYE ber med di lyktene, men hadde han hat noe annet i bilde av styling så tror jeg ikke denn e30n dinn kunne ha stillt seg på siden i det heletatt!!! Hæ? Fikk med meg den delen at bilen min ikke hadde hatt noe å stille opp med ved siden av din, men det andre der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Nå vet jeg ikke va du mener, eller sammen ligner jallafaktoren med annet da!! Jallafaktor, ja noe som i mine øyne setter ned "gjennomført/gromfaktoren". Et vilkårlig eks: "M-POWER" streamer i frontruta på en orginal BMW M5. ///M badge på en 316 uten noe som helst ///M produkter. Styling/interiør som ikke står i stil med hverandre. Innrømmer at denne bilen bled MYE ber med di lyktene, men hadde han hat noe annet i bilde av styling så tror jeg ikke denn e30n dinn kunne ha stillt seg på siden i det heletatt!!! Hæ? Fikk med meg den delen at bilen min ikke hadde hatt noe å stille opp med ved siden av din, men det andre der? Nytter ikke å diskutere dette med noen som har NULL peiling på styling. om du har en gammel sleden e30, og en god entusiast. ikke diskuter en gang!!!! Ikke meningen å ødelegge tråden her. Men jeg synest fremmdeles at lexus lyktene ikke passet bilen dinn nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 WTF!? Lexuslykter er det verste jeg vet! Du har misforstått meg totalt! Les gjennom hva jeg har skrivd en gang til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Nå vet jeg ikke va du mener, eller sammen ligner jallafaktoren med annet da!! Jallafaktor, ja noe som i mine øyne setter ned "gjennomført/gromfaktoren". Et vilkårlig eks: "M-POWER" streamer i frontruta på en orginal BMW M5. ///M badge på en 316 uten noe som helst ///M produkter. Styling/interiør som ikke står i stil med hverandre. Innrømmer at denne bilen bled MYE ber med di lyktene, men hadde han hat noe annet i bilde av styling så tror jeg ikke denn e30n dinn kunne ha stillt seg på siden i det heletatt!!! Hæ? Fikk med meg den delen at bilen min ikke hadde hatt noe å stille opp med ved siden av din, men det andre der? Nytter ikke å diskutere dette med noen som har NULL peiling på styling. om du har en gammel sleden e30, og en god entusiast. ikke diskuter en gang!!!! Ikke meningen å ødelegge tråden her. Men jeg synest fremmdeles at lexus lyktene ikke passet bilen dinn nei LOL du må enten være analfabet.. eller ikke ha peiling overhodet på å kunne prate for deg! for dere diskuterer en sak som dere er helt enige i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Jeg ville beholdt merket gjerne, men ikke kebabløsningen i ruten, den hører med lyktene.. Svart e36 ser ikke så gale ut med en m bak, men må jo selvfølgelig ha tilhørende m deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 WTF!? Lexuslykter er det verste jeg vet! Du har misforstått meg totalt! Les gjennom hva jeg har skrivd en gang til... Om d er noe jeg har misforstått,skal jeg heller legge meg flat for det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå