Hakon Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hvor var denne laserkontrollen, du ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hvor var denne laserkontrollen, du ??? vet ikke helt, er ikke så kjent i oslo området, men mener det var litt utenfor byen.. Det var rett over en bakketopp så stod de å målte nedover bakken i en 70 sone tror jeg... Vet at det ikke hjelper spesiellt mye.. Kan hørre med han som var med om han vet mer nyøaktig?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Gratule me nice førstebil Var kjekt å få prøvd den også hehe Eg og vil ha 6`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hvor var denne laserkontrollen, du ??? vet ikke helt, er ikke så kjent i oslo området, men mener det var litt utenfor byen.. Det var rett over en bakketopp så stod de å målte nedover bakken i en 70 sone tror jeg... Vet at det ikke hjelper spesiellt mye.. Kan hørre med han som var med om han vet mer nyøaktig?! bra det var en 70-sone... jeg kjører aldri "miste-lappen-fart" i en 70 sone... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 hadde ikke gjort noe med noen bilder av bilen?gratulerer med bil da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 grattis med ny bil. Sett i gang å vask og host opp noen bilder etterhvert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 ok, har ikke rukket å vaske skikkelig, har bare fått spylt den nå.. har alt for mye skolearbeid for tiden.. satt til kl halv 2 i går natt med særemnestil, men fikk tatt et par bilder... De er ikke av beste kvalitet og bilen er ennå litt skitten.. Du kan se det på flekkene på siden under døren!! Men her er jaffal et par.. Skal få tatt noen bedre senere!! Beklager litt stort oppløsning på det siste.. Skal få tatt noen bedre bilder senere Kommer snart eksoslist i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Fin bil! Likte felgene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Gratulerer og velkommen til det bedre liv Ser flott ut den dær! Regner med du for tiden sliter med samme problem som meg, nemelig nedturen med å snart må legge om til vinterfelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Gratulerer og velkommen til det bedre liv Ser flott ut den dær! Regner med du for tiden sliter med samme problem som meg, nemelig nedturen med å snart må legge om til vinterfelger! hehe, stemmer... fikk jo bilen hjem sist onsdag å da hadde den vinterfelgene på, så har bare hatt på sommerfelgene siden torsdag Men må nok på med vinterfelgene snart ja De er jo 15" alu felger, men allikevel.. kjipt i forhold til disse!! Men mulig jeg må valse litt forran med sommerfelgene, tar såvidt borti med full sving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Fått tatt et par nye bilder etter vasken i dag Tørka ikke bilen først så litt dråper Sjekk den kjekke lille lappen i bakruta på det mørke bildet Satser på at den snart skal av ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Mulig jeg er blind og du har nevnt det, men hva måtte du gi? Ser hvertfall veldig strøken ut og det gir et godt inntrykk av at den er tatt godt vare på! Ser jo tross alt mye nyere ut enn den egentlig er. Er ikke noe stor fan av overdreven styling, men det du har her synes jeg passer bilen perfekt! Felgene ser veldig stor ut til bilen, men fy f*** det er helt rått. Du har jo god tid til å fikse opp plassproblematikken til neste sessong da edit: Felgene ser ikke veldig stor ut til bilen, men helt perfekt etter et blikk til på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Mulig jeg er blind og du har nevnt det, men hva måtte du gi? Ser hvertfall veldig strøken ut og det gir et godt inntrykk av at den er tatt godt vare på! Ser jo tross alt mye nyere ut enn den egentlig er. Er ikke noe stor fan av overdreven styling, men det du har her synes jeg passer bilen perfekt! Felgene ser veldig stor ut til bilen, men fy f*** det er helt rått. Du har jo god tid til å fikse opp plassproblematikken til neste sessong da edit: Felgene ser ikke veldig stor ut til bilen, men helt perfekt etter et blikk til på bildene Måtte gi 48.000 for selve bilen.. Bilen er jo en 92 mod så det er såklart litt små ting i lakken etter 14 år på veien.. Men synes den er relativt bra til alderen! Avtalen var at jeg skulle få m-tech fronten, bakrutesenkeren, nye baklyter (de som står på nå) og sideskjørt for 55.000 inkl. lakkering! Har fått alt utenom sideskjørtene til nå... Har også bestillt eksoslisten fra Sivert.. venter på å få den pluss litt andre deler som skal byttes.. Gleder meg Er helt enig og liker heller ikke overstyling, men synes at m-tech stylingen til e36 er sinnsykt fin og har derfor tenkt å ha den og ikke noe mer! Synes også at felgene passer ganske godt til bilen, mulig dersom jeg har tid at jeg pusser kantene og polerer litt får å få vekk litt kanting.. (Noen som har noen tips til hvordan jeg bør gjøre dette??) kanskje også litt valsing framme for å få fåkk vekk litt subbing fremme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Pen bil! ..men snu nå hjula rett vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå