Tweety bimma Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Vinter bilen står klar(nesten,mangler ny LMM bare) satser på at den gjør nytta si i vinter... nye vinter dekk å greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ja, nå er motorvarmeren på plass, så da er ihvertfall utstyret klart for kulden... 4.5 grader på Skoppum as we speak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ja, nå er motorvarmeren på plass, så da er ihvertfall utstyret klart for kulden... 4.5 grader på Skoppum as we speak.. ar motorvarmer jeg oxo men for langt til kontakt sikkert digg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Nå som den helvetes kulda er kommet, noen som vet priser på DEFA kupevarmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 4,2 grader i tromsø nå, å snø i hagen. 15" vinter hjul ble montert i dag, ser sjikkeli kjipt ut.. men er deili å kjøre på da. Sporer ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 her på sørlandet er det sommer enda er nok lenge te snøen kommer her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 gleder meg til snøen jeg... blir masse sladding og masse idioti på brett:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 gleder meg til snøen jeg... blir masse sladding og masse idioti på brett:D Kunne ikke sagt det bedre selv! Forrige vinter gikk det stort sett sidelengs hele veien til Kongsberg alpinanlegg hver helg (Og tilbake igjen da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 hmm ... her i Alta har det enda ikke kommet sne Var -1 igår kveld, så da snedde det litt, men ikke så mye at det la seg på veien. Jeg henter ihvertfall scootern idag, så gleder meg til vintern slår inn for fullt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Sol, pent og null snø i N-Trøndelag i dag, men ikke særlig varmt. Kryper ned mot null på natta enkelte steder, så det er nok ikke lenge til snøen kommer. Er vel på tide å fikse vinterdekk, både til meg selv og mor. Blir forøvrig første hele vinter med piggfridekk og M5..uuh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Blir forøvrig første hele vinter med piggfridekk og M5..uuh.. hmmm høres arti ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Bor 10 mil sør for Bodø, skulle kjøre til skola i morges... Overisa bil og speilholke hele veien, og jeg på sommerdekk.. Tror jeg legger om i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Nå som den helvetes kulda er kommet, noen som vet priser på DEFA kupevarmer? Selve kupévarmeren koster en slikk og ingenting.. 298,- så får du en slik 850W-sak. Det som koster er desverre ledningsnettet. I tillegg koster motorvarmerelementet 6-700,-. ar motorvarmer jeg oxo men for langt til kontakt sikkert digg da Jeg la opp utekontakt på passende sted for noen uker siden. I fjor hadde vi bare lang skjøteledning liggende ute.. funka jo det også, men litt mer pes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Skal over fjellet på fredag med sommerdekk og henger. Her er siste vegmelding: Rv 13 VIKAFJELLET Vekslende snøslaps og bart. Fare for glatte partier. Klokken 18:10 var det 1 grader, svak vind og lette snøbyger. Sist endret 18.10.06 kl. 18:03 DET kan jo bli interesant. Og Vikafjellet er ikkje akkurat til å stole på heller. Sotte fast eit par gonger der oppe ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå