Anni85 Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 noen som vet hvor man kan få tak i vinterlue med bmw- logoen på?
Anni85 Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 jeg har bmw lue Bestilte på nett hvor? noen nett adresse?
Fredrik Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 BMW-online.com har mye fint, men jeg tror ikke at de sender utenfor Nord-Amerika. BMW Group of North America er et uavhengig selskap i BMW og de gjør derfor tingene på deres egen måte. De europeiske gadgetproduktene fra BMW er mange ganger dessverre ikke like fine og utvalget er heller ikke like stort...
Anni85 Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 BMW-online.com har mye fint, men jeg tror ikke at de sender utenfor Nord-Amerika. BMW Group of North America er et uavhengig selskap i BMW og de gjør derfor tingene på deres egen måte. De europeiske gadgetproduktene fra BMW er mange ganger dessverre ikke like fine og utvalget er heller ikke like stort... men noe snadder, som luer, t-skjorter og liknende må vel finnes for oss også? vil jo tro at det finnes et marked for sånt ?
Fredrik Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Jeg fant en BMW online-butikk på den engelske BMW siden. Kanskje det er noe interessant der ? Jeg har forøvrig en M-Cap... og den ble kjøpt hos BMW her i Danmark.
Anni85 Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 det må jeg sjekke ut kan gi tilbakemelding til bimmers hvis jeg finner noe kult
|Andreas| Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 We cannot ship to PO Boxes or addresses outside the US. Var mye stilig på den siden. Lue en stilig sekk Noen i USA som vil videresende?
gemiz Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Skal snakke med onkelen min. Jobber i huston, så gjerna han får sendt noe videre...
Anni85 Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 Skal snakke med onkelen min.Jobber i huston, så gjerna han får sendt noe videre... si i fra da!! lua var jo drit tøff jeg er med!
kuanov Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Sånn, da har hvertfall jeg bestillt meg en del stuff fra http://www.bmw-online.com Gleder meg til M-kjørehanskene kommer
///frank Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 We cannot ship to PO Boxes or addresses outside the US. Var mye stilig på den siden. Lue en stilig sekk Noen i USA som vil videresende? ja det har vert fint om noen kan gjøre for da hiver eg meg på det
Deep Dish Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Jeg har en BMW Sauber F1 Team Cap, fikk den hos Certina Watches som er sponsor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå