kokfesk Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 Har fått meg noen nye felger, og det sporer så mye så det nesten ikke går ann å kjøre med. Er helt blank når det gjelder dette med felger, så lurer da på om det kan være feil "str" på felgene. Hva er det som spiller inn på dette? inpress? et? Og står dette noe sted på felgen eller må jeg måle ut dette selv? dekk profilen er 225/45-17 kjørte med 225 dekk før også, men da var det ikke sånn. Bilen har vært på firhjuls kontroll og det er riktig luft trykk i dekkene? Noen som kan være litt behjelplige?
sondre Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 Hvis du fyller på med mer luft enn "riktig" vil hjulene bli mer "buet" i hjulbanen og sporingen vil bli mindre, vet at det har funket for andre, har ikke prøvd selv. Ved kjøp av brede lavprofildekk kan det være en ide å be om dekk som ikke har helt flat veibane men heller litt rund - har jeg blitt fortalt, går ikke god for det, men se på de som et alternativ.
Jan e34 Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 På E36 er innpresset orginalt ET42. Innpresset skal normalt stå på felgen. Jeg har montert samme dim og det sporer minimalt i forhold til 205-16. Prøv med 35-40 pund lufttrykk rund baut.
kokfesk Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2006 På E36 er innpresset orginalt ET42. Innpresset skal normalt stå på felgen.Jeg har montert samme dim og det sporer minimalt i forhold til 205-16. Prøv med 35-40 pund lufttrykk rund baut. kjører vel med 38p nå mener jeg. Får se om jeg klarer å se om det står noe på felgen senere i dag da.
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 Hvordan er selve formen på dekkene? Altså er dekkanten rund eller "ganske 90 grader"? Nye dekk? Brukt?
kokfesk Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2006 Hvordan er selve formen på dekkene? Altså er dekkanten rund eller "ganske 90 grader"?Nye dekk? Brukt? Det er mer 90 ja. Dekkene er nesten nye. kjøpt i fjor tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå