oas3k Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 håper jævlene blir tatt... Drøyt når de går inn i garasjer å tar bilene.. Da har de godt av å bli tatt (det har selvfølgelig de andre også, men synes det er litt verre når de går inn i garsjene å tar bilene).. Synes nesten det er litt omvent, de som tar fra garasjer er gjerne organisert, mens klovnene som tar random biler er som regel bare ute etter å gjøre faenskap. Kjedligt med bilen din
sindre21 Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 faens så mange m3er som har blitt stjålet.skal holde øynene opp
M3cabriolet Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 hmmm.... nå blir jeg redd og! jeg bor i rekkehus, i skedsmo, og har en M3 stående ute! skal selvfølgelig følge med jeg og!
Hustler Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 hmmm.... nå blir jeg redd og! jeg bor i rekkehus, i skedsmo, og har en M3 stående ute! skal selvfølgelig følge med jeg og! ja, nå har du jo meldt fra om at det står en m3 ute på skedsmo, så du for følge med på bilen din også.. kan jo hende de sitter her og leser..
M3cabriolet Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 hmmm.... nå blir jeg redd og! jeg bor i rekkehus, i skedsmo, og har en M3 stående ute! skal selvfølgelig følge med jeg og! ja, nå har du jo meldt fra om at det står en m3 ute på skedsmo, så du for følge med på bilen din også.. kan jo hende de sitter her og leser.. den infoen står faktisk i til venstre her og!
jani Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 at folk kan være så frekke.. de prøvde seg i garsjen til en kamreat av meg oxo.. mens han var våken hjemme..men det var når vi hadde mopeder da.. hehe.. men uansett han hørte de og ut med balltre sitt..så de holdt på med å skru av motoren..han slo i veggen rett bak de og sa hvis dere ikke skrur det på igjen,så er det ikke veggen som får det etter på..skal si de var kjappe ja.. når de var ferdige,var det å banke de litt da..uten balltre da.. han trenger det liksom ikke får å si det sånn.. hehe
jani Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 faens så mange m3er som har blitt stjålet.skal holde øynene opp hehe.. kanskje du finner de i hvitrussland som politibiler
Hustler Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 hmmm.... nå blir jeg redd og! jeg bor i rekkehus, i skedsmo, og har en M3 stående ute! skal selvfølgelig følge med jeg og! ja, nå har du jo meldt fra om at det står en m3 ute på skedsmo, så du for følge med på bilen din også.. kan jo hende de sitter her og leser.. den infoen står faktisk i til venstre her og! ja.. men ikke at den står ute
Ole@Automote Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 Det er ikke helt usansynlig att det er medlemmer av dette forumet som stikker av med bilene De trenger bare å følge med litt om hvem som har hva og hvor Måtte de som stjeler biler, samt deres mor, far, bestemor, beste far, hunder, katter og undulater BRENNE I H**** på evig tid
Muren Motorsport Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 Kansje den ender sine dager med ett kjempesmell i irak? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134845
Mexos Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 Kansje den ender sine dager med ett kjempesmell i irak? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134845 Smeller de en M3 på den måten der nede tror jeg mange her inne kommer til å verve seg for å reise ned og fyre løs!
Peoplez Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 folk som har dyre biler, koffor ikkje investeri et gps gjennfinningssystem?
Sunspec Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 Makan til tosker ass. Skjønner ikke at folk ikke kan respektere andres ting! Rett og slett unødvendig... Ser jeg bilen, så sier jeg ifra... Finner vi folka, så tar vi dem
klebefix Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 Kansje den ender sine dager med ett kjempesmell i irak? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134845 Smeller de en M3 på den måten der nede tror jeg mange her inne kommer til å verve seg for å reise ned og fyre løs! Reise ikkje ned til det u-landet om dei smelle en m1
D.Toft Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 forbnnade kleptomane... håper dere finner bilene igjen. er tydligvis ikke trygt å ha garasje lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå