Gunnar Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Johnny Bravo, er det GSM-antenne du har? Delenummer? Antennen som står på bilen min nå står i toppen av bakvinduet (originalt), så der er det ingen problem å gå over til sharkfin bakerst på taket.
Johnny Bravo Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Skal sjekke når jeg skal ut i garasjen jeg. Kommer ikke inn på GS sin nettbutikk. Kan ta et bilde eller to også.
Kjennern Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Har dennne liggende i eske fra BMW, PM om noen vil ha billig. Kjøpte den til 323en min men rakk aldri å sette på før jeg solgte. Følger med alt som skal til for montasje etter det jeg vet. Og ja er for GSM nettet.
Platti Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Er interessert i den du har liggende, dersom den passer 318is, er E36 vel og merke. Skal sette på bakrutesenker, og siden antenna sitter øverst i vinduet så blir jo det litt i veien. Noen som er kjent med sharkfin til E36 coupe? Eller hva man gjør når man setter på senker? Mye skal du eventuelt ha kjennern?
Kjennern Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Kan sende den til deg for 500,- ink porto! Kosta over det dobbelte ny, og er ubrukt.
Platti Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Kan ta det emnet på PM kjennern Først vil jeg i allefall få fatt i litt bedre bilder av det. Fant ingen til google, kanskje søket mitt som var dårlig. Men jeg kom dog over noe om at folk sa at den var nytteslys, kun der for utseende. Men det er da ikke riktig? Og hva pleier man som regel å gjøre når man setter på bakrutesenker? Hva skjer med antenna? Bare gjemmer man den under der?
Johnny Bravo Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Her er et par bilder av den og delenr. står på esken der.
Jarle Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Er det denne jeg må ha fra ledningen baki til den nye antenna eller denne Må gjøre om på ene siden der for den passer jo inn i spilleren bare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå