jarli Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 2.3 motoren har 150 hk.. og tåler mer juling en 2.0 Viss du synes den gamle 2.3 literen er bra har du neppe mye peiling! det er sansynlig vis den motoren BMW har lagd av 6syl som har vert størst fiasko.. er ikke mange slike igjen uten skeiv/ sprekt topp. å fordeleren sitter vel heller ikke oppe på toppen på disse vis jeg ikke hugser feil,ur gammelt! bedre med motorene som kom etter 87-88 ikke så mye problem med toppen og MYE bedre Motornic innsprut Øhh..Jeg trodde du hadde mer peil enn det 323i er faktisk ganske bra, dersom du sammenligner den med 320 motoren som ble levert på samme tid Fordeleren sitter på samme plass på alle 320/323 frem til 88, og tenningen kan stilles manuelt Men jeg er enig i at 88+motorene er bedre pga. bedre motorstyring og tenning..
BMWDaniel Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2006 aha. m30b34 motorn, hvilken bil sitter den i orginalt? passer den lett inn i e30 eller blir det mye modifisering med fester og aksler osv? mvh Daniel
mOMOe Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 m30b34 sitter originalt i m535i e28.. du trenger bare motorfester så er resten "bolt on"
BMWDaniel Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2006 jøss, hørtes nesten for godt ut til å være sant hehe hvor langt har denne motorn godt? er alt ok på den? pris evt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå