Gå til innhold

Leverte BMW egentlig en utgave av E36 som het M-tech?

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Leverte egentlig BMW en utgave av E36 som het M-tech? Og hva er evt. minimum av ekstra utstyr som var på disse utgavene? Eller er det bare slik at de bilene som har minst en M-effekt kalles en M-tech bil..? Jeg vet at M3 er EN utgave, men jeg snakker her om den eventuelle M-tech utgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor oppretter du 1 000 000 tråder om akkurat det samme, men gjerne med en litt forskjellige vri på spørsmålet, men samme tema?

Du vil da få svar på dette i den -egentlige- tråden din?

Dessuten.. du lagde jo i sted en tråd med samme navn... herre... :roll: :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor oppretter du 1 000 000 tråder om akkurat det samme, men gjerne med en litt forskjellige vri på spørsmålet, men samme tema?

Du vil da få svar på dette i den -egentlige- tråden din?

Dessuten.. du lagde jo i sted en tråd med samme navn... herre... :roll: :roll:

Sorry det der rotet..meningen med den siste var håpet om at noen skulle se den og svare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-sportpakke som det heter idag. Det er det samme som ble kaldt M-teck på E30 vertfall. Er litt usikker på om det het Mteck eller M sportpakke på E36.

Pakken består uansett av andre felger, annet understell(dempere, fjører og stabb.stag), andre fangere, skjørt og speil og dørlister med M logo.

Innvendig besto M pakken av sportsstoler, sports ratt og girkule med M logo og sort taktrekk slik som M3 har..

Kan godt hende det finnes mere, men kommer ikke på flere.

Du kunne kun bestille sportsrattet vis du ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet er fullt av smågutter som kun vil vise frem bilene sine. Det er langt mellom seriøse svar, men det finnes heldigvis noen som faktisk har noe å bidra med også. Takk til de!

Men alt for mange som svarer type " vet ikke helt, men jeg tror jeg har sett en tråd om noe liknende tidligere, men hvs synes dere om min bil?? :) "

Håper dette tas som konstruktiv kritikk og at det blir litt mer seriøst her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet er fullt av smågutter som kun vil vise frem bilene sine. Det er langt mellom seriøse svar, men det finnes heldigvis noen som faktisk har noe å bidra med også. Takk til de!

Men alt for mange som svarer type " vet ikke helt, men jeg tror jeg har sett en tråd om noe liknende tidligere, men hvs synes dere om min bil?? :) "

Håper dette tas som konstruktiv kritikk og at det blir litt mer seriøst her inne.

Jøss, trodde bare det var meg som mente det... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De leverte vel en utgave som het m-tech, som hadde m3 styling (m-front med t-stykke, altså ikke helt åpen som på m3 ) og litt annet understell..

De har også andre utgaver som :

Individual ( som en fikk kun i et visst utvalg av farger f.eks. den har vel også m3 styling og senking?)

Class II ( som en sedan med is motor og det meste av m3 utstyr uten motoren da) denne har også m3 GT vinge og front splitters..

Det er også en utgave som har en aerodynamikk pakke (ikke m3)

Med annen front, hekk og spoiler til bakluka, ligner litt på m3 men er mer "rundere"

Tror alle utgavene hadde denne såkalte m-senkingen som er 15-20mm

Tar eg veldig feil på noe her nå så må dere bare rette på meg karer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert de ikke har levert en utgave som heter M-Teck, men mange ble levert med M utstyr.

Hva Individual betyr og hva slaks utstyr de ble levert med vet jeg ikke, men har sett at de ofte har en spesiel farge og at fargen på bilen går igjen i interiøret. Jeg har sett Individual biler uten M styling.

En M fanger og en M3 fanger er ikke helt lik. M3 fangeren har gitter i luftinntaket, det har ikke M fangeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...