ollilur Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Javel? Feil forum eller? www.mopedportalen.com er vel mer riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 neineineineineiNEEEIIII!!!!!!!!! jeg vil ikke parkere M3'n!!!!! jaja, får håpe det er en stund til det snør her da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 neineineineineiNEEEIIII!!!!!!!!! jeg vil ikke parkere M3'n!!!!! jaja, får håpe det er en stund til det snør her da! Dette var i Vardø, så du trenger ikke stresse enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 hehe:)e jo skøy me sne da:) scooter føre, å arti m bakhjulstrækk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 hehe:)e jo skøy me sne da:) scooter føre, å arti m bakhjulstrækk:P ikke gøy når man har en bil man har brukt 8 mnd og over 400 tusen på, som raver 4 cm over bakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 hehe:)e jo skøy me sne da:) scooter føre, å arti m bakhjulstrækk:P ikke gøy når man har en bil man har brukt 8 mnd og over 400 tusen på, som raver 4 cm over bakken! Tror jeg har sett en egen tråd om prosjektet ditt et sted her, men ble litt brånysgjerrig nå; Har du kostet på bilen over 400.000,-...??? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Snøen har ikke kommet hit enda heldigvis. Håper på å kjøre 7'ern litt til før jeg må frem med volvoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Det går nok 7-8 uker før det første morropulveret kommer her i Århus... i kveld er det regn og 15 varmegrader utenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 hehe:)e jo skøy me sne da:) scooter føre, å arti m bakhjulstrækk:P ikke gøy når man har en bil man har brukt 8 mnd og over 400 tusen på, som raver 4 cm over bakken! neij d e jo sant:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 ...mens jeg uheldigvis må kjøre bimmeren min om vinteren.. :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 hehe:)e jo skøy me sne da:) scooter føre, å arti m bakhjulstrækk:P ikke gøy når man har en bil man har brukt 8 mnd og over 400 tusen på, som raver 4 cm over bakken! Nå ble jeg også nysjerrig! Har du brukt 400 000 kr på en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 ...mens jeg uheldigvis må kjøre bimmeren min om vinteren.. :( vil du heller kjøre fiat da el? bmw er jo fint på vintern. tar seg fram den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Det går nok 7-8 uker før det første morropulveret kommer her i Århus... i kveld er det regn og 15 varmegrader utenfor... Deilig vær det da. Hyggelig når det regner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Fin topic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå