[space] Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Sto parkert ved siden av en e34 i dag. Eieren kom og skulle kjøre vekk. Dette var en "normal mann" i 40-åra. Når han startet opp var det skikkelig gromlyd i pottene. Høres helt rå ut på tomgang! (Ikke helt i Gunnar-ligaen da , men en del nedtonet variant) Mitt spørsmål er da: Er det skikkelig gromlyd i alle e34? En i 60-åra som ofte er på besøk hos naboen har også en e34, med samme gromme lyden. Regner med det er en 520 automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Må si at jeg syntes E34 med sekser og åtter har veldig bra lyd i forholdt til de fleste biler i samme klasse;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 e34 har en mye grommere eksos lyd standard enn mange andre biler! det er helt klart hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Skal høyre min med hull i potta... DEN ER GROM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Det varierer nok litt.. etter jeg bytta bakpotta på 520en var det knapt hørbar lyd fra den i det hele tatt. Fin lyd under pådrag over 3500rpm, men før det var den dønn stille. Det er litt andre tilstander nå om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Skal høyre min med hull i potta... DEN ER GROM! Hull i potten er råskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 E34 lager fin lyd Mange på jobben som har spurt kva type motor eg har. Fordi eksoslyden tilseie at det ikkje er nokon "vanleg" e34.. Hehe... Så eg vil seie at E34 har rå lyd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Har noen kamerater med E34, har faktisk tenkt det samme. Det ER gromlyd i disse. Rart egentlig...kanskje utformingen på eksosen eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det er langt mellom nybilene med moderat motor og slik lyd som standard hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Startet opp min uten potter i går,altså bare grenrørene.. DET bråka! Utrolig hva et eksosanlegg gjør for å dempe lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg hadde også gromlyd i min 520i e34. Klarte å lure en kollega til å tro at jeg hadde minst 230 hk Ikke det at han hadde peiling men det var liksom noe med den lyden. Var manuell forøvrig, men automat-utgavene hadde en enda grommere lyd synes jeg. Fiffi det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå