Patrick B Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 I dag så jeg den nydeligste E46 M3 jeg har sett. Her i Stavanger! Utrolig pen bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Noen her på forumet som eier den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Dette er en Hartge M3, i CSL skall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Dette er en Hartge M3, i CSL skall. Ja skjønnte det måtte være noe unormalt, siden den hadde csl styling Pen var den, fullt av pene biler i Stavanger skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 mener jeg har sett denne et par ganger, skikkelig fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Kunne da sikkert tatt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Endelig fått skilter nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Har den ikke hatt det en stund da? RJ46 er nok fra i fjor en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Der er den en del omdiskuterte "CSLen" ja. Utrolig pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Vakker bil, men skjønner ikke at eier tørr å parkere så nærme en annen bil (selv om det er en bMW).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Sykt, den er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Endelig fått skilter nå ja hva er det egentlig med deg, bilskilter og bilannonser? er bare kritikk fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Veldig flott bil. Med 400hk og 500nm burde den leve opp til utseendet sitt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Vakker bil, men skjønner ikke at eier tørr å parkere så nærme en annen bil (selv om det er en bMW).. For min del fatter jeg ikke at føreren tør parkere på Kvadrat i det hele tatt - det er den verste plassen jeg vet om å parkere på hele vestlandet. Men tøff bil er det nå, og folk tar nok litt mer hensyn når de ser at det er en grom bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ingen tinglyste heftelser heller... hmm.. Den som hadde hatt så mye penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå