Nino Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 jeg har letet etter en tråd. I den tråden la vi inn brukernavn på de brukere her på forumet vi hadde kjøpt/solgt noe av. og som var til å "stole" på. jeg skulle ha lagt ut noen der igjen. ettersom jeg har kjøpt/solgt litt deler da. Så om noen klarer å leite den fram er jeg takknemlig. den er jo også meget praktisk for alle her inne egentlig. Kan de som finner den evt sende meg en PM. for da kan jeg slette denne tråden her. men, da kan ingen svare her da :/ takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Prøvd søkefunksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Prøvd søkefunksjonen? Dette er VELDIG OT men jeg lurer på hvoran dere for til å "legge en link inn i ett ord" Slik som det er gjort ovenfor med Søkefunksjonen Send meg gjerne ett lynkurs på pm så slipper jeg å ødlegge tråden helt!! På forhand takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hvis du ser litt på "quoten" din, så ser du det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 ja jeg har bladd igjen 29 sider ved hjelp av søkefunksjonen. men jeg finner den ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hvis du ser litt på "quoten" din, så ser du det.. Aha Data er ikke min sterke side Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 fant du tråden el? jeg kunne også tenke meg å sett igjennom den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Her er den opprinnelige tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=23447 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå