BMW_E34 Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Vet noen hvor mye det ca. vil koste meg å få sendt en bakfanger fra Koed.dk i Danmark, til Norge (frakt++)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Er ikke verre enn å legge varene du vil ha i handlevognen på koed sine sider. Og, legger til 25% mva og rundt 200kr i div.avgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg betalte 925kr for frakt på en bakfanger fra Koed. Så fikk jeg et gebyr av TNT noen uker etterpå på rundt 500 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Er ikke verre enn å legge varene du vil ha i handlevognen på koed sine sider. Og, legger til 25% mva og rundt 200kr i div.avgifter. Og hugs å rekne om til NOK... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå