Evopower Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg har startet prosjekttråd om den nye rallycrossbilen, men her er noen bilder fra 528 bilcrossbilen jeg hadde som jeg mistet på bud. Var en fin bil igrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 her er litt garasjebilder... innerskjermen 6 cm kortere..hehe slik så den ut innvendig motor tatt ut.. batterifeste. enkelt og greit. bilen bakfra. motor tatt ut for bytte av ventilløftere.. litt trykt front..hehe motoren her ser dere resultat av når gassen henger seg opp... løpsbilen og privatbilen..begge 528i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Fint at noen ser og føler magien bak E28-bilene. Synes selv de er de beste. Skal selv muligens investere i en 528i. Hvordan er den, kjøremessig og motormessig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Fint at noen ser og føler magien bak E28-bilene. Synes selv de er de beste. Skal selv muligens investere i en 528i. Hvordan er den, kjøremessig og motormessig? Vil beskrive en 528i e28 som en skikkelig sleeper De bilene har meget bra svingradius (kan hente inn syke sladder) sterk motor (ikke over 6500 rpm for da kommer vippearm helvetet). di har også lav vekt i ribbet tilstand. litt lett på reva så sand sekker er et must tror jeg. Burde bli en meget bra bilcross bil ja. jeg er jo en e28 entusiast så jeg hadde satt pris på om du ikke tok en som er fin.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå