BMWPower Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Hadde tenkt og komme se på den, men hadde håpt du holdt hus litt nermere Haugesund. Blir for langt og kjøre ned til Sandnes. Det var drit...
eidarj Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 Nå er det jo faktisk sandefjord jeg holder til i, men det blir vel enda lenger....
eidarj Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 NYE BILDER LAGT TIL!!! noen skikkelig tøffe
eidarj Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 Må vel være noen som har lyst på moro!
eidarj Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Skrevet Desember 20, 2006 Nærmer seg jo muligheter for å ta ut feriepenger
-Martin- Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 De bildene du påstår å ha lagt ut ser ikke jeg i allefall. Kjøp sykkel for hælvete!!! Dette er vel kanskje ikke veien å gå for å få solgt den
eidarj Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Bildene var nye for ganske lenge siden. var litt rask når jeg bumpet opp nå sist. så du har rett, ingen nye bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå