sondre Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Selger et stk. takstativ (originalt BMW) for 5 serie (E39) og 3 serie (E46) sedan og touring uten takrails. Det mangler en bolt til stativet (se bildet på Finn), er kun brukt til å frakte skiboks en vinter. selges kr. 950,- Se annonse på Finn for flere bilder. Har også et sett med velour/stoff? matter som har stått i en '02 e39 som følger med takstativet - kom med bud! NB! Må hentes i Bærum eller Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Kom med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 9, 2006 Forfatter Share Skrevet November 9, 2006 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Hvordan ser mattene ut? Jeg er interessert, men skal ikke østover før til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 1 (cicca). X = 300 --> X < Minstepris = no deal 2 (BRIO). Mattene er ok, normal slitasje for drøyt 4 års bruk. Det skader sikkert ikke å gi dem en "rens" el. lign. Skal prøve å legge ut bilder av dem om en dag eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 Til info - har fått et bud av en som har sett ann. på finn på 600,- Jeg har ikke akseptert budet ennå, men vil vurdere det i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Jeg kan gi deg ønsket pris, men da må du vente til jeg er på østlandet i julen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 Da ligger "ballen" hos BRIO. har sendt PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå