Gå til innhold

risting i e36!!!


bmw328ci
 Share

Anbefalte innlegg

okay, takk for hjelp.. får ta den opp på bukk å skjekke om det er slark i foringer og bærekuler/endeledd.. er nok ikke bremseskiver nei for de er nye, slissa og bora sportstskiver 8) har heller ikke tro på ubalanse i hjul, for det rista noe vanvittig, på grensa til skummelt :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde å det problemet, men det var kun ved nedbremsing. Men bilen kjentes nervøs v hastigheter på over 120km/t.

Skifta framskivene(trommel bak) men det hjalp aldri, skifta å foringer bak og forran, men ble aldri bedre, solgte bilen som den sto da.

Sikkert ikke bremsan dine, da du har nylig skiftet, men forringer eller noe annet er det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde å det problemet, men det var kun ved nedbremsing. Men bilen kjentes nervøs v hastigheter på over 120km/t.

Skifta framskivene(trommel bak) men det hjalp aldri, skifta å foringer bak og forran, men ble aldri bedre, solgte bilen som den sto da.

Sikkert ikke bremsan dine, da du har nylig skiftet, men forringer eller noe annet er det sikkert.

Jammen bra fartsgrensen ikke overstiger 120km/t på norske veier da! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det kom plutselig så tyder det på at det er bremsene faktisk.. eller at en avbalanseringskloss plutselig datt av.
tviler på at det er bremsene da jeg ikke kjenner noen form for vibrasjon under bremsing.. viss det var et avbalanseringslodd som forsvant så ville det vell også riste ved lavere hastigheter etter det falt av??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt slik risting fra fronten for en tid tilbake. jeg hadde skrytt om hvor godt bilen holdt seg på veien i 130-140km/t, men så måtte jeg revurdere det hele litt.. Men det viste seg at det var lavt lufttrykk i forhjulene....

(140km/t har selvsagt ikke forekommet på norske veier :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...