TommyL Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Pen BMW 323Ci 1999 modell tilsalgs. M-Tech 2 utvendig pakke, M3 speil, Bilstein Sprint/H&R understell brukt 6 mnd, 19" Hartge Classic replica 235/35/19 foran 265/30/19 bak. 16" vinterdekk. BMW Business CD/Radio med Dension Icelink+ Ipod tilkobling, styr Ipod'en med multifunksjonstastene, og få artist/sang i radio displayet! Tatt Inspection II i sommer hos BMW Hamburg. Fullt servicehefte, pent kjørt av voksen bruker. Km stand 112500 Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Xenonlys Air Condition Cruisekontroll Delskinn Elektriske seter m. memory Elektriske speil El.vinduer Kjørecomputer Klimaanlegg Midtarmlene Multifunksjonsratt Oppvarmede seter Radio/CD Regnsensor Sentrallås Servostyring Sportsseter ABS-bremser Airbag foran Alarm Antiskrens Antispinn Sideairbager Startsperre Prisantydning SOLGT Kontakt meg på mail: tommy72@broadpark.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Nyyyyyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 er det du som har burna de stripene eller? nydelig bil, ikke noe å si på det lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Takker for tilbakemeldinger, veldig hyggelig. Hehe, når du sier det så ser jeg det nå....la ikke merke til det jeg. Det er ikke meg altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hehe, bamblinger pleier aldri å børne - hehe... Flott bil, hadde det vært fullskinn kunne dette vært intresant det. Hvor går du etter dette da? Stod det pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hehe, nok av burnespor her omkring ja....blitt for gammal til sånt jeg Skulle vært fullskinn ja, enig der. Kan ikke fatte hvorfor første eier skulle spare penger der, bilen er jo godt utstyrt ellers. Neste....nei det er jeg jammen ikke sikker på gitt...men BMW blir det nok helt sikkert. Satt prisantydning 239.000....men bud mottas selvfølgelig. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-Kid Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Utorlig pen bil Men har du senka bilen noe? og hvis hvor mye? Ser du har 265 dekk bak og det var utorlig rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Den er senket 10mm bak og 25mm foran. Dette er i tillegg til fabrikkens 15mm. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 kansje ikke tidligere eier ville svi av seg ræva om sommeren, svart skinn er noe av det værste jeg vet, skulle jeg bestilt ny bil hadde det blitt med delskinn slik du har. my e bedre. men det er min mening:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Skulle jeg bare hat litt mere penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 De setene er mykje bedre enn skinn.... Einaste eg savne er navigasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Har du den til sommeren, så kjøper jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Da gikk'n gitt! Takker for interessen. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg