Gå til innhold

Svindleren i Harstad skal tas NÅ!!

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Vell, alle di som har blitt svindlet av karen i Harstad, nærmere bestemt Morten Olav Johansen, må sende deres navn, tlf eller mail og hva dere har "kjøpt" av fyren samt kostnader til Pm til meg fortest mulig.

skriv gjerne addressen også...

Har fått beskjed av politiet å samle inn så mange offer som mulig i denne saken, for så å levere inn lista til politistasjonen.

Jeg anmeldte saken selv for 1 år siden, og har fått beskjed om kanskje å reise opp til Harstad for å vitne mot denne fyren.

Så jeg anbefaler alle som har blitt svindla å sende info på PM til meg så fort som mulig, og viss du/dere enda ikke har anmeldt ham, så gjør det straks! Alt hjelper selv om du ble svindla for ett år eller to siden!

for nærmere info ang. saken ta kontakt på: piltnes_2004@hotmail.com

eller PM

Mvh Kai R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden har vært til vurdering hos administrator/moderatorene, men er nå tilbake så man igjen kan skrive kommentarer til denne saken. Jeg skylder å gjøre oppmerksom på at Betakaroten hadde et innlegg i denne tråden der han skrev følgende kommentar: Veldig bra at politiet gjør noe, trodde denne saken skulle bli henlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld OT, men kvifor tok Dere denne tråden inn til vurdering?

Ettersom eg skjønner, er jo dette ein veldig viktig tråd der folk har moglegheiten til å få "gjort opp" med ein person som har svindla dei?

Bra politiet gjere noko med det. Viser iallefall at nokon har vilje til å gjere noko med svindelsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi en person henges ut med fullt navn.

Vi har et visst ansvar for det som publiseres på sidene her, selv om det er et diskusjonsforum. Før eller senere vil noen uskyldige bli hengt ut (det skjedde kanskje så sent som i går), og det er ikke ønskelig. I denne saken er jeg rimelig sikker, siden jeg faktisk også har blitt kontaktet av politiet angående dette, derfor håper vi at de som kan bidra med noe vil bidra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli urovekkende mange innlegg på forumet om folk som svindler. Må pinadø vær på vakt fremover :?

Jeg kan forsikre deg og alle andre om at både administrator/moderatorene følger ekstra godt med på hva som skrives her inne i tiden fremover. Vi tillater absolut ikke tråder som udokumentert henger ut enkeltpersoner eller firmaer... og har vi den minste mistanke om et eller annet ulovlig blir de aktuelle trådene vurdert særskilt og evt. slettet for offentligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden har vært til vurdering hos administrator/moderatorene, men er nå tilbake så man igjen kan skrive kommentarer til denne saken. Jeg skylder å gjøre oppmerksom på at Betakaroten hadde et innlegg i denne tråden der han skrev følgende kommentar: Veldig bra at politiet gjør noe, trodde denne saken skulle bli henlagt.

Vel jeg vil forsvare innlegget mitt, med at dette ikke er en sak mellom to personer (slik som tråden til svanen), men en sak hvor flere personer skal ha bli lurt av samme person.

Og siden det er mange som har blitt lurt, synes jeg at det er bra at politiet får behandlet saken, er ganske ofte at saker som omhandler svindel ved netthandel blir henlagt. Og da skjønner jeg ikke hva som var så farlig med innlegget mitt :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg vil forsvare innlegget mitt, med at dette ikke er en sak mellom to personer (slik som tråden til svanen), men en sak hvor flere personer skal ha bli lurt av samme person.

Og siden det er mange som har blitt lurt, synes jeg at det er bra at politiet får behandlet saken, er ganske ofte at saker som omhandler svindel ved netthandel blir henlagt. Og da skjønner jeg ikke hva som var så farlig med innlegget mitt :?:

Beklager hvis du tolket mitt innlegg og/eller vår vurdering av tråden som en kritikk av ditt innlegg. Det er på ingen måte noe kritikkverdig over ditt innlegg... snarere tvert imot. Det var selve tråden og den funksjon tråden har i en større sammenheng inkl. trådens fokus på en person med fullt navn vi ønsket å vurdere/diskutere litt nærmere. Gunnar har ellers redgjort for problemstilling på en god måte i sitt innlegg i tråden.

Ditt innlegg falt dessverre ut av tråden da jeg knotet med å flytte/splitte tråden og det beklager jeg selvfølgelig. Jeg håper at den løsningen jeg valgte alt i alt er tilfredstillende for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare anbefale alle andre som har blitt svindlet av denne karen å sende meg en PM så fort som mulig med navn og hva dere har kjøpt og til hvilken pris. listen min blir levert til politiet på fredag mest sannsynlig!

beklager viss jeg skapte oppstyr angående fullt navn, men jeg regnet med at det gikk greit da denne personen er mye omtalt innen dette temaet på denne internettsiden fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...