O'Reily Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Så den nye 3-serie coupé på trailer på E18 istad! Nydelig bil! Når er denne klar for lansering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 du er litt late da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 du er litt late da..... Ja, jeg er kanskje det, men det var volsomt stas fordet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 E92 3 serie coupe er allerede lansert og fåes som 325i, 325xi, 330i, 330xi, 330d, 330xd, 335i og 335d. De alle kan vel anses som kraftpakker. Denne lekre 325i`en kan bli din for den nette sum av 710 000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 E92 3 serie coupe er allerede lansert og fåes som 325i, 325xi, 330i, 330xi, 330d, 330xd, 335i og 335d. De alle kan vel anses som kraftpakker. Denne lekre 325i`en kan bli din for den nette sum av 710 000kr.. Da er det til banken i morgen for be om lån på 710.000,-... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hmm lurer på om han tar innbytte i e30 320`n min...... To år frem i tid når jeg er ferdig med skole så blir det å rive i en sånn en, med mindre det har kommet noe bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 De har allerede kommet på bruktmarkedet. Litt merkelig at han selger den etter 200 mil. Kanskje ikke fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Mange er jo intr å ta inn for å selge. Fler i bmw systemet kjøper selv og også kanskje for å selge osv osv.. Kompis fått sin e92..veldig lik den der..uansett en helt RÅ coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 De har allerede kommet på bruktmarkedet.Litt merkelig at han selger den etter 200 mil. Kanskje ikke fornøyd? Ja, så vidt jeg vet har det allerede vært en 335i å snust på bruktmarkedet også. Jeg syns også det er rart at han skal selge etter kun 200 mil - eller 2000 km, men det kan jo være enkle årsaker som det du nevner, familieforøkelse, økonomi, skilsmisse osv.. Forøvrig er E92 en BMW jeg virkelig kunne tenkt meg idag og denne modellen er vesentlig penere enn E90 og E91. Etter at Helmut Panke gikk ut og Norbert Reithofer gikk inn som ny sjef hos BMW har de nå vurdert flere versjoner av samme modellrekke. Det skal nå ligge over 20 framtidsfantasier på Chris Bangle's designvdeling. I starten ble nå en 2 dørs touring av 3 serien vurdert, men denne ble (forsåvidt heldighvis) kastet, men de holver visst på med noe som de kaller for Shooting Brake. Denne modellen skal være en blanding av Coupe og kombi. Det er en 4 dørs 2+2 og er økt bagasjerom. Det interessante ved Shooting Brake er at den tar over de nye designelementene som har havnet på E92 og arver blandt annet front og -baklyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Syns egentlig kke den var så jævlig rå... ser egentlig ut som en helt vanlig BMW, slik de fleste 3 og 5-serier gjør... Fin bil, men den snur nok ikke hoder slik en 6-serie med en rumlende V8 gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Syns egentlig kke den var så jævlig rå... ser egentlig ut som en helt vanlig BMW, slik de fleste 3 og 5-serier gjør... Fin bil, men den snur nok ikke hoder slik en 6-serie med en rumlende V8 gjør Og? Jeg synes at E92 er en mye lekrere bil en E63. Hvorfor skal ikke en BMW se ut som en helt vanlig BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Når man snakker om nye modeller så gleder jeg meg litt til å både se og høre mer om V5 og X6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ja, det blir uten tvil spennende å følge med på hva BMW kommer med årene og ikke minst hva som kommer under panseret. X6 som du forøvrig nevner skal visst være en 4 dørs offroad som er basert på X5. Det er ikke bare denne X modellen, men ryktene sier også at det er planlagt X5 Coupe (noe som jeg forøvrig har mine tvil om). Både X5 Coupe, X6 får xDrive og deler mye av teknikken til E70 X5. De begge skal visstnok produseres fabrikken i USA.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Skal bli gøy å prøve nye X5 i alle fall.... lurer på om den er noe bedre enn den gammle X5'en... eller... det er den sikkert... men det skal bli spennende om man merker noen radikal forskjell som sjåfør av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Skal bli gøy å prøve nye X5 i alle fall.... lurer på om den er noe bedre enn den gammle X5'en... eller... det er den sikkert... men det skal bli spennende om man merker noen radikal forskjell som sjåfør av bilen Den virker nok sikkert mye "lettere" enn gamle X5n. Som e60 mot e39..E39n virker blytung i forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå