Kobar Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1241222 hva kan jeg gjøre for å prute den litt ned i pris.. ca til 6 tusen..? vil ha vinterbil da jeg ikke vil ødelegge min vel bevarte E30 fra 1985... med tanke på norges oversaltede veier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Du trenger ikke gjøre annet enn å bare si at du tar den for 6000 hvis den er i den og den stand etc. Hadde jeg ikke fått den for 6000 hadde jeg sett etter en annen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 snakka me karen, og han driver og skal eu-godkjenne den. så han regna med å ha den eu-godkjent til helga.. Jeg sa at han kunne beholde stereo og vinterhjula og alle andre reserve og ekstra delene dersom jeg fikk den for en god pris. for jeg har vinterhjul til E30`n liggende, og det er jo bare bolt on på golf 2 Stereo kan jeg jo også bare sette over fra E30, fort gjort. mn hvor mye koster omregistrering egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 er vel circa nøyaktig 1421 kr i omreg avgift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 hva kan jeg gjøre for å prute den litt ned i pris.. Klage på de sinnsykt gode bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Si du kjøper bilen for 10.000, så får han kjøpe tilbake bikkja for 4000kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-jørgen Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 ville heller sett etter biler som har våre voksenkjørt helt til du skal ha den, har sjøl erfart att dei varer lengre med god juling, enn dei som allerede har fått pryl igjennom forrige eier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Var ikke noe vakkert syn det der... Men vinterbil ER vinterbil tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå