Gå til innhold

Litt for store vinterdekk eller?


DCA
 Share

Anbefalte innlegg

kjøpte meg vinterdekk her nå...fikk fattern til å bestille siden det da blir billig!

kjøpte meg de nyeste michelin piggfri dekkene...kom da på en pris på ca. 3200 :)

Dimmen er: 215-55-16...er en dim jeg ikke ville ha men sjekket det ikke da jeg hentet de pga stress.. går det tror dere? skulle vel hatt 45 eller 50 profil...50 tror jeg egentlig ikke finns i 215 hos michelin... har full mulighet til å bytte dekka, men til hva? 205.55.16 går jo, men liker de breiest mulig...

hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare litt for store i rulleomkrets, men 215 er vel litt bredt for vinterdekk, men kommer vel an på hvor i landet du skal kjøre og hvilket føre det er. selv har jeg nettopp kjøpt 205-55-16

185-65-15 er vel orginalt på e36 eller? 205-55-16 står ikke oppført i dørstolpene iallefall, men 225-50-16 står som alternativ på 16" felg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte i kveld 215/55/16 på min e36 som er senket 30/30 med sett fra eibach, det ble akkurat plass til ei flat hand mellom dekket og skjermen framme. Ingen subbing ved fullt rattutslag, men kommer det isklumper på dekket kan det bli stygt. Vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...