Tommy Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Det ble sinnsykt pent Meget bra. Hvem har lagt folien på bilen? Kremt..du vil ikke byttelåne..har altid hatt lyst til og prøve M3 Du får komme en tur til Reve banen, en gang på våren, så skal vi se om vi ikke kan ordne noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Oi..hva skjer da? Får du flere hester enn meg Ja det skulle jeg tro, havner på 315HK i følge hjemmesiden til ESS Dæven, kan dette gjøres med min bil og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Vi har det --> Forøvrig ble det en kul bil med folie på Men synes det mangler noe på sidene liksom... Du skulle hatt noe alla dette... Den var ikke dum nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Det ble sinnsykt pent Meget bra. Hvem har lagt folien på bilen? Kremt..du vil ikke byttelåne..har altid hatt lyst til og prøve M3 Du får komme en tur til Reve banen, en gang på våren, så skal vi se om vi ikke kan ordne noe Gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Dæven, kan dette gjøres med min bil og? Kan ikke se at dem har kit til din bil, men kan jo hende det finnes noe som passer alikevell. Er bare å ta kontakt med folka på ESS! Dem er kjempehyggelige, og svarer på alle spørsmål man måtte ha! http://www.esstuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Det sorte er orginal lakk. Det fine er at jeg kan ta av folien etter et par år og bilen vil framstå som ny i lakken. Vær forsiktig med høyttrykkspyleren på panseret i hvertfall. Slik folie revner lett hvis du ikke er forsiktig. I følge BMW er lakken av en type som ikke forandrer farge over tid. Uv bestandig tror jeg han sa... Alt er relativt. Lakk som er utsatt for elementene vil alltid bli litt preget over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hehe, har man råd til en så dyr (og fin) bil. Har man råd til å lakke pansere slik at det er perfekt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Alt er relativt. Lakk som er utsatt for elementene vil alltid bli litt preget over tid. Det har du rett i, men kommer ikke til og ha det på mere enn et års tid. Jeg vil bytte til en 335 om ikke så lenge og da må jeg fjerne folien. I følge selgeren på BMW er det nesten umulig å få solgt en fler farget bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 For en rå bil!! Ble utrolig lekkert! Selv har jeg en drøm om en Police edition E90. Sort bil, hvite dører og tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 WOW. Dette ser utrolig bra ut. Og felgene passer E90 som hånd i hanske . Når det gjelder sidene, så syns jeg du burde ha de helt hvite. Ikke gå for den Hartge utgaven . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Kanon bil det der. Skjelver av misunnelse, men et lite spørsmål. Hva er det "øye" framme på bilen under R i nummeret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Det du ser under "R-en" er vel i forbindelse med automatisk avstandsholder. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Utrolig stilig bil, skiller seg ut i mengden den ja. Mener jeg så den på kvadrat for noen uker siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Det du ser under "R-en" er vel i forbindelse med automatisk avstandsholder. Eller tar jeg feil? Det er riktig, utrolig deilig i bruk ved køkjøring. verd hver eneste krone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Når jeg ser bilen bakfra, bare hvit, får jeg nesten lyst på hvit bil Kjempefint gjort..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå