Gunnar Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Må ha meg en ny MP3/CD-spiller etter at jeg solgte den forrige med bil. Trenger bare noe helt basic, men vil gjerne ha en line-out for mulig sub-tilkobling, samt 3.5mm aux-in i front, for navigasjon/mp3-spiller ol. Vurderer derfor å kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317725 Så nå lurer jeg rett og slett på om noen har sett disse i bruk? Prøvd de i bil i mørke? Den forrige Sonyen min var helt grusom når det ble mørkt.. jeg ble helt blendet av blå og rød og hvite lys, og vil gjerne slippe det igjen. Er disse nye seriene også slik, eller? Det var en slik jeg hadde: Det ser ikke så ille ut på bilde, men det var ille. Jeg måtte legge sotefilm på displayet for at det skulle være holdbart.. Er såklart også interessert i erfaringer med spilleren, men skjønner jo at man ikke får allverdens for 1200,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Kunne du ikke stille kontrasten/lysstyrken på displayet? Kjipt det da, MEEEN, pleier å være en slik liten hendig oransje ledning på ISO koblingen til spilleren. Det er dimmen. Den gikk på parklyset/nærlys i E36'en min, men jeg kutta den pga det blei for DÅRLIG lys Dersom du har de vanlige farga ledning inkl. den oransje, smekk den på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Mener den der CDX-MP30en jeg hadde før ikke hadde det.. tror man måtte opp på CDX-MP60 eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ok...men du har vel denne tilkoblingen? Men forutsetter at det er kobla rett in the first place... Tanken har ikke slått deg å kanskje gå over på annet merke selv om det antakelig resulterer i 800-1500 ekstra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 MP30en er som sagt solgt, så skal ha en ny. Er lyset i de nyere Sonyene ok, som den over, så har jeg ingen problemer med å ta den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 invester heller i en billig pioneer spiller. dem har mye bedre forsterker værtfall:) merker ikke noe til at man blir noe spesielt blendet med den jeg har. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1239759 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Såvidt jeg finner ut er det ingen av de som har AUX-inngang i front.. Denne ser pen ut: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321842 Men mangler AUX i front. I tillegg passer det bedre med en mørk spiller, slik som Sonyen, i et svart E34-dashbord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Gunnar. Går du for GT200en må du få den den "vanlige" utgaven. Ikke den glorete som du posta oppe her. Slik ser den vanlige ut. Mye penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 på den spilleren er det forskjellige lys funksjoner i:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Mr.Stream, har den forskjellig navn da, eller er det som bmw 323i sier mulig å justere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Jeg vil anbefale Pioneer DEH-P5800MP Du får kjøpt den blandt annet hos komplett.no ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321843 ) Jeg har denne typen i min E34, og er kjempefornøyd. Du kan velge blant 10 farger, i både display og knapper, hver for seg. Jeg bruker samme fargekombinasjon som på bildet over her, og det tar seg godt ut sammen med resten av instrumentbelysningen Denne har ikke AUX-ingang i front, men den har IP-bus. Les mer om den på: http://www.pioneer.no/no/products/25/12 ... index.html Edit; legger til et bilde av dashbordet i 520'n med denne spilleren montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36i Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Pioneer er tingen ja, men du får velge selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 en kamerat av meg har sånn som er på det bilde til han der mr oppi der..sånn sony..å på den kan han stille lysa, å bytte lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Har nok satset på ALPINE gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Så vis meg noen rimelige modeller med AUX-inngang... det er samme hvilket merke det er for meg, så lenge det ser ok ut, har de funksjonene jeg vil ha og ikke koster for mange kronene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå