Andycam Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Kanskje et litt nOob spørsmål, men vi lærer ingenting om vi ikke spør. Jeg har to sett med orginale e46-felger, men kun et sett hjulbolter. Så spørsmålet er, kan jeg bruke boltene fra disse 17" felgene: På disse felgene (16" orginalfelg): ?? Finnes det noe slikt som en standard på orginalfelgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Berre å skru til med du orker Innenfor 100 - 110 NM for alufelger sef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Tenkte ikke på momentet, men selve lengden på boltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Lengden er den samme etter som eg har forstått.. Blir kanskje anleis vist du har spacere og sånt, men med orginale felger, burde det gå bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 OK, takk. Har ingen spacere i bruk, så da kan vi vel ta sjangsen på at boltene ikke går inn i bremsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ABCDEF Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hei du vil nok temmelig fort høre det om boltene skulle være for lange. Var og fikk nye felger påmontert på min bil for litt siden, og da viste boltene jeg hadde og være for lang. Kom da en "skrapelyd" foran. og de fant da ut at boltene tok i, og byttet derfor til kortere. Har selv en 1998-mod, e-46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Uten spacere er ikke dette noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå