325i Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2006 4dje mener jeg.. hatt en toyota carina en sierra og nå kjører meg 325
Kenny_ Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Ok. Jeg ville nå ventet til etter militæret å få deg en M3 med skilt på Men skal du hente i utlandet. Evt du tar cash med deg så må du innom tollkontoret å skrive under på noen papirer (Hvis du tar med deg mer enn 25000kr i kontant)
R Andersen Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Men skal du hente i utlandet. Evt du tar cash med deg så må du innom tollkontoret å skrive under på noen papirer (Hvis du tar med deg mer enn 25000kr i kontant) Det trengs ikke lenger. Banken rapporterer det når du veksler, så det er bare å ta med pengene over grensen, men det kan være greit å ta med kvitteringen fra banken i tilfelle du skulle bli stoppet.
Kenny_ Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Da vet ikke tollerne det en gang. Han ene jeg jobber for skal til sør sverige å hente seg en veteran motor sykkel. Å ringte til tollkontoret på østlandet (eller østfold) Å de sa det var bare å stikke innom på tollstasjonen (svinesund) å skrive på et lite papir så skulle det være i orden.
325i Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2006 Javenter til jeg har gått militæret ferdig, så tenkte jeg at jeg skulle til sverige å hente en Får se når den tid kommer, greit å vite åssen man gjør det i hvertfall=) Takker for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå