325i Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 4dje mener jeg.. hatt en toyota carina en sierra og nå kjører meg 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ok. Jeg ville nå ventet til etter militæret å få deg en M3 med skilt på Men skal du hente i utlandet. Evt du tar cash med deg så må du innom tollkontoret å skrive under på noen papirer (Hvis du tar med deg mer enn 25000kr i kontant) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Men skal du hente i utlandet. Evt du tar cash med deg så må du innom tollkontoret å skrive under på noen papirer (Hvis du tar med deg mer enn 25000kr i kontant) Det trengs ikke lenger. Banken rapporterer det når du veksler, så det er bare å ta med pengene over grensen, men det kan være greit å ta med kvitteringen fra banken i tilfelle du skulle bli stoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Da vet ikke tollerne det en gang. Han ene jeg jobber for skal til sør sverige å hente seg en veteran motor sykkel. Å ringte til tollkontoret på østlandet (eller østfold) Å de sa det var bare å stikke innom på tollstasjonen (svinesund) å skrive på et lite papir så skulle det være i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Javenter til jeg har gått militæret ferdig, så tenkte jeg at jeg skulle til sverige å hente en Får se når den tid kommer, greit å vite åssen man gjør det i hvertfall=) Takker for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå