Gå til innhold

Bilen går på kok!!


2EaSy
 Share

Anbefalte innlegg

Låner posten her litt jeg:

Har et litt rart problem på min m20b20, jeg får ikke på mer kjøleveske/vann enn 3L!!? Om jeg prøver og fylle på mer, så dumper den vann ut av ekspansjonstanken.. (en slange) Koker ikke, for vannet kan være iskaldt. Noe sier meg at motoren på langt nær får den kjølingen den trenger med 3L!! Men utrolig nok så holder den seg på fin temperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener å huske at den motoren der har en luftenippel som MÅ brukes!! gjør du ikke det så blåser den ut koker osv.. den nippelen sitter på termostathuset og er ofte knekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også sjekk tenninga di, var grunnen til at min e30 boblet. Fant ikke ut før jeg hadde bytta toppakningen alt... :roll:

Kan du utdype den? :)

Trådstarter: Forsøk å luft mer/skikkelig. Hvis du til stadighet koker og det ikke er symptomer på gåen toppakning (hvit eksos, dårlig komp, deigete olje) så har du høyst trolig en lekasje/sprekk i systemet ditt som gjør at det kommer luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også sjekk tenninga di, var grunnen til at min e30 boblet. Fant ikke ut før jeg hadde bytta toppakningen alt... :roll:

Kan du utdype den? :)

Trådstarter: Forsøk å luft mer/skikkelig. Hvis du til stadighet koker og det ikke er symptomer på gåen toppakning (hvit eksos, dårlig komp, deigete olje) så har du høyst trolig en lekasje/sprekk i systemet ditt som gjør at det kommer luft.

helvettes drit bil! tror eg selger den !!!! den e blitt kosta på 20 lappa det siste året så nå gidder eg ikke og koste på den mere

:twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...