Ivanrogov Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Låner posten her litt jeg: Har et litt rart problem på min m20b20, jeg får ikke på mer kjøleveske/vann enn 3L!!? Om jeg prøver og fylle på mer, så dumper den vann ut av ekspansjonstanken.. (en slange) Koker ikke, for vannet kan være iskaldt. Noe sier meg at motoren på langt nær får den kjølingen den trenger med 3L!! Men utrolig nok så holder den seg på fin temperatur.
Gjest Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 mener å huske at den motoren der har en luftenippel som MÅ brukes!! gjør du ikke det så blåser den ut koker osv.. den nippelen sitter på termostathuset og er ofte knekt.
Ivanrogov Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Den vet vel forhåpentligvis alle med m20 om...
oddis Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Også sjekk tenninga di, var grunnen til at min e30 boblet. Fant ikke ut før jeg hadde bytta toppakningen alt... Kan du utdype den? Trådstarter: Forsøk å luft mer/skikkelig. Hvis du til stadighet koker og det ikke er symptomer på gåen toppakning (hvit eksos, dårlig komp, deigete olje) så har du høyst trolig en lekasje/sprekk i systemet ditt som gjør at det kommer luft.
2EaSy Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2006 Også sjekk tenninga di, var grunnen til at min e30 boblet. Fant ikke ut før jeg hadde bytta toppakningen alt... Kan du utdype den? Trådstarter: Forsøk å luft mer/skikkelig. Hvis du til stadighet koker og det ikke er symptomer på gåen toppakning (hvit eksos, dårlig komp, deigete olje) så har du høyst trolig en lekasje/sprekk i systemet ditt som gjør at det kommer luft. helvettes drit bil! tror eg selger den !!!! den e blitt kosta på 20 lappa det siste året så nå gidder eg ikke og koste på den mere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå