Ca///e Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Sånn blåfarge kunne jeg valgt uten å tenke 2 ganger. Den var rett og slett rålekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 syntes zinnoberrot er fin jeg da http://www.tejaschapter.org/db-325ib-th.jpg min e30 har samme farge, meget fint når det er nypolert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 her er gamlebilen min som er 287 mauritius blau:i vanlig dagslys: i sollys: her er en nydelig e30 i samme fargen: søkte og fant denne gamle tråden, good damn man savner bilen når man ser disse bildene Har noen andre her i forumet noen andre lekkre forslag til lakk eller fine lakktyper bmw har som orginalt? Hadde vært kult å ha sett mer, vet jo aldri om man handler en eldre e36 igjen og kanskje for lyst å lakke om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 er det virkelig samme farge på den e30 og e36? synes de ser veldig forskjellig ut (e36 mørkere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 mauritius fåes kjøpt i flere nyanser, også kommer det vel litt an på hvor nøye lakkereren er når han blander lakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå