Gå til innhold

Svinekjøring på trikkeskinner

Analex
 Share

Anbefalte innlegg

er ikke sjokkert lenger..er så mye rar kjøring av eldre folk at det henger ikke på greip.

obligatorisk oppfrisking av lappen hver 5 år etter fylte 50 år spør du meg

EU har et opplegg på gang der det blir obligatorisk for alle å gjenoppfriske lappen med 10 års intervaller. Som den dyktigste gutten i klassen blir nok Norge et av de første landene som innfører denne testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinekjøring og svinekjøring...

Var selv en gang inne på en slik "trikk only" vei i løpet av mine år i Oslo - men havnet dog ikke på svillet trikkelinje :-) Jeg synes denne saken blåses langt ut av proposjoner av VG. Hadde hun kjørt feil vei på E6 hadde det vært en ting, men at han greide å kjøre inn på trikkelinjene synes jeg ikke er sååå farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så voldsomt farlig var det nok ikke, men å kjøre 200 meter på trikkeskinnene da!!!! I tillegg er trikken her atskilt med gjerde/autovern. Alle normale mennesker ville jo ha bremset og stoppet bare noen meter etter at man kommer inn på svillene om man i det hele tatt hadde tatt feil. Det må jo riste verre. Denne damen har rett og slett gitt gass oppover trikkeskinnene og ikke vært i nærheten av å være klar over hva det var hun drev med. 200 meter er langt oppover der. Kjører selv i den rundkjøringen minst 1 gang i uken og kan ikke fatte hvordan det er mulig. Må rett og slett titte litt ekstra på hvor lett (les vanskelig) det er å gjøre den manøveren der i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne på vg nett i går kveld. Like lattelig som vanlig. Enig i at VG har blåst den litt vel opp, men det er vel liten tvil om at sjåføren i dette tilfellet ikke burde ha sitti bak rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...